וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סמסונג מפיצה וירוס?

2.6.2010 / 16:42

האתר mobileburn.com טוען כי המכשיר הסלולרי החדש S8500 Wave של סמסונג מגיע עם כרטיס זיכרון נגוע

האם סמסונג הוציאה לשוק מכשיר סלולרי חדש המכיל וירוס? כך לפחות חושד אתר הסלולר mobileburn.com. לדברי האתר, מכשיר ה-S8500 Wave אותו השיקה החברה השבוע באירופה מגיע עם כרטיס זכרון מיקרו SD בגודל 1 ג'יגה, הכולל נוזקה בשם slmvsrv.exe. מדובר באפליקציה קטנה המתקינה את עצמה כאשר היא מופעלת במחשב העובד על מערכת הפעלה מסוג חלונות, בה מופעלת אופציית ה-autorun. לפי תאריך יצירת הקובץ – הכרטיס הודבק בוירוס בתחילת חודש מאי – עוד לפני שהמכשיר יצא לשוק.

לפי בדיקת האתר, צרכנים גרמנים התלוננו גם כן על קיומו של הוירוס במכשירי ה-Wave החדשים שרכשו. מחשב שנדבק בתוכנה ינסה לשכפל אותה ולהעבירה לכל כרטיס זכרון או התקן USB שיוכנס לתוכו. תוכנות אנטי-וירוס יודעות לזהותו ולטפל בו. כדי להתגונן מפני הקובץ יש לבטל את אופציית ה-Autorun במחשב, ולאחר מכן לחבר את הטלפון למחשב ולמחוק את הקובץ.

אתר Mobile Burn פנה לסמסונג עקב המקרה, אך טרם קיבל תגובה. המכשיר, העובד על מערכת ההפעלה החדשה של סמסונג Bada, צפוי להגיע לישראל בחודש הבא ולהימכר אצל כל ספקיות הסלולר. מחברת סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר בישראל, נמסר כי בארץ יסופקו עם המכשיר כרטיסי זיכרון שונים של 8 ג'יגה, השונים מאלו שהושקו באירופה, ואלו נבדקים בקפדנות לפני הכניסה לשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully