וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלמר: "כל מכשירי המחשוב הם בעצם מחשבים אישיים"

TheMarker IT

5.6.2010 / 12:07

מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר דיבר בכנס D8 והגיב על דבריו של מנכ"ל אפל. להערכתו, מחשבים אישיים יגיעו במגוון סוגים

מנכ"ל ענקית התוכנה מיקרוסופט סטיב באלמר הגיב אתמול על תחזית שהשמיע השבוע מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, לפיה מחשבים אישיים (PC) צפויים להפוך למוצר נישה בלבד על רקע מגמת המעבר למכשירים ניידים כמו טלפונים חכמים ומחשבי לוח (טאבלט).

באלמר, שהחברה בראשה הוא עומד הודחה באחרונה על ידי אפל מהתואר חברת הטכנולוגיה בעלת שווי השוק הגדול בעולם, אמר בתגובה לדבריו של ג'ובס כי ביסודם, כל מכשירי המחשוב הם למעשה מחשבים אישיים. "אני חושב שאנשים הולכים להשתמש במספר גדל והולך של מחשבים האישיים בשנים הבאות", אמר באלמר בראיון במסגרת כנס הטכנולוגיה D8 של העיתון "וול סטריט ג'ורנל". לדבריו, השינוי הצפוי הוא בכך שמחשבים אישיים יגיעו במגוון סוגים: לחלקם תהיה מקלדת ולאחרים לא, חלקם יהיו גדולים ואילו אחרים יוכלו להיכנס לכיס.

"מחשבים אישיים כפי שאנו מכירים אותם ימשיכו לשנות צורה", אמר באלמר. במקרה של מיקרוסופט, התשובה היא ביותר מכשירים עם מערכת ההפעלה חלונות. "אדם עם פטיש, רואה כל דבר בתור מסמר; ולנו יש פטיש", התלוצץ באלמר.

מוקדם יותר השבוע, גם במסגרת כנס D8, העריך ג'ובס כי מגמת המעבר ממחשבים אישיים למכשירים ניידים צפויים להימשך. עם זאת, הוסיף כי מחשבים אישיים אינם צפויים להיעלם כליל, אלא להפוך למוצר נישה. ג'ובס השווה את תפקיד המחשבים האישיים לתפקיד שמילאו משאיות בתקופה שבה ארה"ב היתה מדינה חקלאית בעיקרה. "כל המכוניות היו אז משאיות מכיוון שזה מה שהיה נדרש בחוות החקלאיות", אמר ג'ובס. כיום משאיות מהוות אחד מתוך 25 או 30 כלי רכב שנמכרים. "מחשבים אישיים הולכים להיות כמו משאיות. אבל הם עדיין יהיו קיימים", הוסיף. "מגמה זו צפויה לעורר אי נחת בקרב אנשים מסוימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully