וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: USB דו-צדדי

18.7.2010 / 9:00

נמאס לכם להתאמץ לחבר התקן USB ולגלות שניסיתם להכניס את הצד הלא נכון? ה-Flipper USB מספק חיבור כפול

מישהו פעם אמר שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, וכנראה לא ידע עד כמה הוא צודק. קחו, למשל, את חיבור ה-USB. המצאה מבריקה לכל דבר, שהקלה את החיים של כולנו. דחיפה קטנה למחשב, והחומרה החיצונית מתחברת בקלות וביעילות, ומספקת העברת נתונים מהירה.

אבל לפני שאנחנו מעניקים את פרס נובל למחשוב לממציא התקן, יש לנו חשבון קטן לסגור איתו: מי לא מכיר את הטרחה שבלהתכופף מתחת לשולחן ומאחורי המחשב ולנסות לחבר שם איזה דיסק-און-קי? ומי לא מכיר את הקטע בו ההתקן לא מצליח להיכנס לשקע, פשוט כי אתם מנסים לחבר אותו הפוך? זו הבעיה עם ה-USB. החיבור שלו נראה זהה משני צדדיו, אבל כדי להיכנס למקומו הוא חייב להיות מוכנס על צד אחד ספציפי שלו. ועד שלא תנסו – לא תדעו איזה.

את הבעיה הזו פותר ה-Flipper USB של חברת UltraTek. מדובר בחיבור USB מעודכן ומשודרג שמאפשר להכניס את ההתקן בכל אחד משני הצדדים האפשריים, זאת כיוון שהוא מעוצב בצורה שמכילה את שתי אופציות הזכר/נקבה משני הצדדים, מה שמאפשר לא לטעות איתו בכל אחת מדרכי ההכנסה. בנוסף לכך, החיבור הדו-צדדי מאפשר למכשיר להמשיך ולתפקד גם אם צד אחד ניזוק/נשבר ואינו שמיש יותר - פיצ'ר שממש לא מזיק בהתקנים ניידים המשמשים לגיבוי קבצים חשובים.

חיבור מפואר או חיבור מיותר?

מטבע הדברים, החיבור החדש לא עומד בזכות עצמו, אלא מוצע למכירה ולשימוש ליצרני חומרת USB המעוניינים לשלב אותו בתוצרתם. הייתם מוכנים לשלם אקסטרא בשביל פיצ'ר שמאפשר לכם לא לטעות בחיבור, או שלא איכפת לכם להמשיך בדרך הקיימת?

  • עוד באותו נושא:
  • usb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully