וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי-מייל לכל מדפסת

7.6.2010 / 15:16

HP משיקה קו של מדפסות חדישות שנועדו לתקשור עם מכשירים ניידים דרך האינטרנט. לכל מדפסת תהיה כתובת מייל משלה

אם היום לכל אחד יש כתובת אי-מייל משלו – מחר גם לכל מדפסת תהיה כתובת משלה. כך לפחות יהיה אם יתגשם חזונה של חברת HP, המשיקה קו חדש של מדפסות, המיועדות לתקשור עם מכשירים ניידים בעזרת הרשת. כל מדפסת כזו תהיה מצוידת במסך מגע ותהיה בעלת כתובת אי-מייל משלה, אליה יישלחו חומרים להדפסה. משתמשים יוכלו לשלוח באי-מייל תמונות ישירות אל המדפסת, ואלו יודפסו גם ללא חיבור למחשב – בזכות המסך הכלול במדפסת. משתמש יוכל, למשל, לקבל אי-מייל עם מסמך או תמונה ולעשות לו פורווארד למדפסת, שתדפיס אותו אוטומטית גם ללא נוכחות אדם לצידה. זאת ללא צורך בדרייבר למדפסת או בחיבור כבל USB למכשיר עליו נמצא החומר המודפס.

ראש מחלקת ההדפסה ב-HP, יומאש ג'ושי, מאמין כי המדפסות החדשות ישאירו את פעולת ההדפסה רלוונטית גם בעידן הסמארטפונים, שכן אלו מעוצבות עבור אנשים המשתמשים באינטרנט במחשבים נייחים וניידים. "אנו מאמינים שבשנה הבאה יותר הדפסות יעשו מהרשת מאשר דרך תוכנות עיבוד תמלילים", הוא אמר לניו-יורק טיימס.

חברת HP עומדת להתקין 7,000 מדפסות מסוג זה ברחבי ארצות הברית, כולל בחנויות ובשדות תעופה, כדי לאפשר למשתמשים הדפסה ממכשירים ניידים במקומות שונים, וכך גם להציג לציבור את קו המוצרים החדש. מחירי המדפסות החדשות ינועו בין 100 ל-400 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • hp
  • מדפסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully