וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' תשווק מיקרו-סים

אמיתי זיו

9.6.2010 / 14:22

חברת הסלולר הודיעה כי תחל למכור כרטיסי SIM זעירים המיועים לשימוש במכשיר האייפד ובאייפון 4

חברת פרטנר מודיעה כעת כי החל מיום ראשון הקרוב תחל למכור כרטיסי SIM זעירים לאלו שרכשו אייפד בחו"ל והביאו אותו לארץ. מדובר באייפד מהדגם השני, זה המכיל אפשרות לגלישה סלולרית, ולא למכשיר מהדגם הראשון אשר מצויד בקישוריות WiFi בלבד.

פרטנר מתחילה לשווק את כרטיסי המיקרו-סים, המיועדים למכשיר. המוצר יעלה 99 שקל, ויימכר בצמוד לחבילת גלישה. פרטנר מציעה שתי חבילות גלישה לבעלי המכשיר: אחת בנפח 5 ג'יגה בחודש במחיר של 89 שקל והשנייה בנפח של 20 ג'יגה לחודש במחיר של 129 שקל.

על פי הודעת החברה, כבר היום ישנם 150 בעלי אייפד העושים שימוש ברשת פרטנר. כרטיסי המיקרו-סים מתאימים גם למי שירכוש בקרוב את מכשיר האייפון מהדגם החדש שהושק השבוע.

"אורנג' ממשיכה לקיים את מחויבותה לחדשנות ולקידמה טכנולוגית, והיא הראשונה להציע ללקוחותיה מיקרו-סים לשימוש במכשירי האייפד והאייפון 4", אמר יעקב קדמי, סמנכ"ל שיווק התוכן ומנועי הצמיחה בפרטנר. "אנו מזהים את הפוטנציאל הגלום באייפד, המהווה פריצת דרך בעולם".

גם פלאפון המתחרה משווקת כרטיסי מיקרו-סים במחיר של 99 שקל עבור הכרטיס, החל מ-119 שקל לחבילת גלישה חודשית בנפח 10 ג'יגה. סלקום גובה עבור המיקרו-סים 150 שקל בקנייה הראשונית וחבילת גלישה בחברה עולה 129 שקל לחודש לנפח גלישה בלתי מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully