וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תצאו מהרשת החברתית

13.6.2010 / 11:54

חרדים לפרטיותכם? רוצים למחוק את חשבונכם ברשת החברתית ולא יודעים איך? קבלו מדריך קל ופשוט להתנדפות

מדיניות הפרטיות הבעייתית של פייסבוק עשתה כותרות בחודשים האחרונים והעלתה ביקורת נוקבת על החברה. זו גרמה ללא מעט אנשים לשקול אם להישאר חברים ברשת החברתית או למחוק את חשבונם ולנטוש אותה. השאילתא "איך למחוק חשבון פייסבוק" צברה פופולריות בגוגל והכפילה את עצמה בחודש מאי.

אבל מי שמנסה לעשות זאת, בפייסבוק וכן ברשתות אחרות, מגלה שמדובר לעתים במשימה לא פשוטה. לפחות חלק מהאתרים לא מקלים על המשתמשים הרוצים להתנדף מהם, מערימים עליהם קשיים ומחביאים את אפשרות המחיקה.

כדי לעזור לאלו התנדב אתר המעצבים smashingmagazine.com לייצר מדריך הוראות על מחיקת חשבונות מהרשתות החברתיות השונות. אנו מביאים פה את הוראותיו לגבי הבולטות שבהן.

פייסבוק

קיימות שתי אפשרות לביטול החשבון: הקפאתו או מחיקתו.
כדי להקפיאו יש להגיע לתפריט ה-Account Setting ולהקליק שם על Deactivate account. החשבון יהפוך מיד לבלתי נראה. במידה ורוצים להחזירו מאוחר יותר – יש לעשות את אותה הפעולה (הפעם הכפתור יהיה Activate account).

כדי למחוק את החשבון לחלוטין יש להיכנס לעמוד http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account ושם ללחוץ Submit. בקשת מחיקה תישלח לפייסבוק, ובמהלך שבועיים החשבון יהיה במצב מוקפא (זאת עבור המתחרטים). אחרי שבועיים – החשבון יימחק לחלוטין. שימו לב: אם באותו טווח של שבועיים משליחת הבקשה ועד המחיקה הסופית תבצעו פעולת לוגין לפייסבוק – בקשת המחיקה תבוטל.

טוויטר

צייצתם יותר מדי? החלטתם למחוק את ארכיון ה-140 תווים שלכם? מחיקת חשבון בשירות המיקרו-בלוגינג היא מהפשוטות שיש. כנסו לאופציית Account settings ושם הקליקו על Deactivate my account, הנמצא בתחתית הדף. זה הכל. המחיקה תהיה סופית, אך ייתכן שלתכנים שצייצתם ייקח עד כחודש עד שיעלמו סופית מהרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מיי ספייס

הרשת החברתית מיי ספייס היא סוג של סוס מת (שבעליו מנסים להחיותו, בינתיים ללא הצלחה מרובה). ככזה – אין יותר מדי סיבות באמת לקחת בה חלק. בטח לא בישראל, בה ממילא השתמשו ברשת כמעט רק מוזיקאים שרצו להעלות מיצירתם וליצור לעצמם כרטיס ביקור וירטואלי.

כדי למחוק חשבון במיי ספייס יש ללחוץ על לינק My Account, ואז לבחור ב- Account. אז יש לגלול ל- Account Cancellation ולהקליק שם על “Cancel Account.

לאחר ביצוע תהליך זה תשלח מיי ספייס הודעת אי-מייל עם הוראות להמשך התהליך. ייתכן שייקח להודעה יום-יומיים להגיע. כאשר היא תנחת בתיבת הדואר שלכם, היא תבק עוד אישור על הפעולה. לאחר נתינתו – החשבון יימחק.

LinkedIn

הבנתם שמי-יודע-מה נטוורקינג כבר לא יצא לכם מ-Linkedin? לא מתחשק לכם שכל מי שמקליד את שמכם בגוגל נחשף לרזומה שלכם? הרשת החברתית העסקית לא מקשה יותר מדי על תהליך המחיקה. יש להיכנס בה לתפריט Settings בחלקו הימני-עליון של המסך, ואז לבחור ב- Close Your Account, הנמצא תחת Personal Information. המערכת תבקש לדעת את הסיבה למחירה, ולאחר שתבחר בה ותאשר – החשבון יימחק.

גוגל

ב-smashing magazine מציינים שבהתחשב בדומיננטיות של גוגל בחיינו הדיגיטליים, זה מפתיע כמה קל, יחסית, למחוק חשבון שם.

כדי למחוק את חשבון הגוגל הראשי יש לבצע לוגין לעמוד ה-Google Accounts, ושם תחת My Products ללחוץ על Edit. ניתן למחוק מספר שירותי גוגל, או את החשבון כולו – על ידי לחיצה על Clear account and delete all services and info associated with it. בשלב זה יוצג טופס בו תידרש פעולת אישור על כל מחיקת שירות. אחרי פעולת האישור (כולל אימות סיסמה) – החשבון יימחק.

פליקר

נפטרתם מהאקסהביציוניזם? החלטתם שזה לא רעיון כזה טוב שכל התמונות שלכם יהיו חשופות לשאר העולם? למחוק את החשבון בפליקר זה לא סיפור גדול. לכו ל-Accoutn Settings, ושם הקליקו על טאב Personal Information. לאחר מכן הקליקו על הלינק Delete your Flickr account. יופיע מסך אזהרה, שלאחר לחיצה על אישור בו – החשבון יימחק.

Windows Live

לא רוצים יותר את המסנג'ר שלכם? נמאס לכם מהוטמייל? מיקרוסופט מאפשרת מחיקה משירותיה בקלות יחסית. כנסו לחשבון ה- Windows Live שלכם והקליקו בו על לינק Close your account, הנמצא בתחתית הדף, תחת Other Options.

תתקבל הודעת אזהרה, בה תצטרכו להקליד את ססמתכם וללחוץ על Yes. במידה ואתם מקבלים בשלב זה הודעה האומרת שיש ברשותכם חשבון אי-מייל של מיקרוסופט, יש ללחוץ על Close your Microsoft account ואז על Close my account.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully