וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליז בגוגל וב-IBM

TheMarker IT

13.6.2010 / 16:26

מחקר חדש קובע כי גוגל ו-IBM הן החברות הידידותיות ביותר לגייז. גם סיסקו ברשימה

שתי החברות הידידותיות ביותר לקהילת הלהט"ב הן ענקיות הטכנולוגיה יבמ וגוגל - כך לפי מחקר שפרסמה ביום ה' לשכת הסחר הבינלאומית של הומואים ולסביות. חברת חשובה נוספת ממגזר הטכנולוגיה ששמה התברג בחמישייה הפותחת היא סיסקו, כשלפניה ברשימה BT Group ומורגן סטנלי. הסקר הקיף 25 חברות בינלאומית, שמעסיקות ביחד 2.2 מיליון עובדים ב-220 מדינות.

סגן נשיא בכיר לשירותים עסקיים ביבמ, פרנק קרן, אמר בעקבות הדיווחים כי "בשם 400 אלף עובדי יבמ מסביב לעולם ואנשי קהילת הלהט"ב שבינינו, יבמ גאה למדי בהכרה הזו". מטרת המחקר היא להציע מדד ליחס שמקבלת קהילת הלהט"ב בחברות גדולות, להשתלבותה בהן ולמשקל שניתן בחברות לגיוון באוכלוסיה. בחברת גוגל פועל ארגון עובדים המכונה "גייגלרים" המיועד לאנשי קהילת הלהט"ב, ובישראל חברים בו עשרות מעובדי החברה. במהלך מצעד הגאווה שנערך בתל אביב בסוף השבוע אימצה החברה את ארגון הנוער הגאה (איגי), ונציגים של גוגל צעדו במשותף עם חברי הארגון.

ביטויי תמיכה בקהילה הגאה נשמעו בעבר גם מהנהלת גוגל העולמית. בספטמבר 2008 הצהיר סרגיי ברין, אחד משני מייסדי החברה, כי שלא כמנהגה החליטה החברה לנקוט בעמדה ברורה ביחס ליוזמת החקיקה בקליפורניה השוללת נישואים חד-מיניים. בפוסט שפרסם בבלוג הרשמי של גוגל, כתב ברין כי "למרות שאנו מבינים את העמדות הננקטות משני צידי המתרס, בסופו של יום, סוגיית נישואי הומוסקסואלים הנה סוגיה של שוויון. אנחנו מקווים כי הבוחרים בקליפורניה יצביעו נגד הצעת החוק - איננו יכולים לבטל את זכותם הבסיסית של בני אדם להתחתן עם האדם שאותו הם אוהבים, תהא זהותם המינית אשר תהא".

  • עוד באותו נושא:
  • ibm
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully