וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ט רולט מנסה להתנקות

14.6.2010 / 11:09

שירות השיחות המצליח וההזוי כאחד מנסה להפוך למקום הגון ונטול סוטים. הדרך: תוכנת זיהוי עירום וייעוץ ממייסד נפסטר

כחצי שנה לאחר שעלה לרשת והפך במהרה לסוג של להיט, מנסה אתר הצ'טים Chat roulette להפוך למקום הגון ונעים יותר למבקריו. לאחרונה עבר מייסד האתר, הנער אנדריי טרנובסקי, לגור באפלו אלטו שבקליפורניה, שם הוא מנסה להפוך את ההמצאה הספונטנית שלו לחברת אינטרנט של ממש.

הצעד הראשון, ואולי החשוב ביותר בדרך לשם, הוא ניקויו של צ'ט רולט מכמות הסוטים הגדולה שמסתובבת בו. אלו נוהגים לחשוף איברים אינטימיים מגופם למול מצלמת הרשת, ו"לטפל" בהם מול עיניו המשתאות של שותף הצ'ט הרנדומלי שהגרילו. מומחי רשת מהסיליקון ואלי מעריכים כי אם התופעה לא תיעצר – הפוטנציאל של צ'ט רולט יירד לטמיון. "אם טרנובסקי לא יעשה צעדים דרמטיים כדי לנקות את השירות – המותג יוכתם לעד", אמר משקיע היי-טק לבלוג הטכנולוגיה טק-קראנץ'.

רק לא להפוך לבדיחה

כדי לעצור את התופעה ההרסנית מנסים כיום בצ'ט רולט להכניס לפעולה מספר גורמים חדשים. אחד מהם הוא תוכנת סריקת וידאו שיכולה לזהות אם בתמונה מופיע איבר מין זכרי. במצב כזה יעבור הצ'ט אוטומטית למצ'וטט הבא.

דבר נוסף שטרנובסקי עושה בנידון הוא שכירת שירותיו של שון פננינג. בתחילת שנות ה-2000 התפרסם פנינג כאשר יצר את תוכנת שיתוף הקבצים "נפסטר", שגרמה למהומה גדולה בתעשייה ושינתה את חוקי המשחק בצורה שבאה לביטוי גם היום. פנינג מייעץ כיום לצ'ט רולט ומספר כי הוא מרותק מהשירות וממייסדו ושהוא מעוניין לעזור במידת האפשר המירבית.

הזמן יגיד אם פעולות אלו הם האלמנטים שירימו את צ'ט רולט ויהפכו אותו לשירות גדול ורווח באמת. בטק-קראנץ' מעריכים כי השירות חייב להחליט בקרוב מאוד מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול. "אחרת, הוא יהיה לא יודע מפאנץ' ליין של בדיחה, שגם היא תתיישן במהירות", קובע הבלוג.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ט רולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully