וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EA לא מפתיעים

מסיבת העיתונאים של EA הייתה דלה בהכרזות, אבל חשפה פרטים על 10 משחקים שנמצאים כעת בפיתוח

Need for Speed: Hot Pursuit, שהטריילר שלו התחיל את מסיבת העיתונאים של חברת EA בתערוכת אי-3, הוא לא סתם עוד משחק חדש בסדרת המרוצים הותיקה. מדובר במשחק הראשון בסדרה שמפותח על ידי חברת Criterion, שהתפרסמה בזכות סדרת Burnout.

הפרטים הראשונים שנחשפו על המשחק החדש כוללים, קודם כל, תאריך השקה: 16 בנובמבר 2010. הכותר, שיתמקד במרדפים משטרתיים, יכלול שתי מערכות – באחת השחקן הוא השוטר, ובשניה הוא הנמלט. בשני המקרים, אין מדובר במרוצים מציאותיים יותר מדי, והדגש הוא על התנגשויות במהירות גבוהה כדי להוריד את העבריין מהכביש.

2 – Dead Space

המשחק השני שהוצג באירוע הוא Dead Space 2 – הפרק החדש בסדרת משחקי האימה. במשחק החדש הגיבור כבר לא הנרדף, אלא הרודף, שמנסה למגר את המפלצות שהטרידו אותו במשחק הראשון בסדרה. המשחק מגיע ב-25 בינואר 2011.

מפיק הכותר אמר כי Dead Space 2 מתרחש על כוכב לכת פעיל לגמרי, בעל מגוון רב של אזורים שונים. בהדגמה שניתנה, הדגש הושם על הדגמת כלי הנשק והאויבים השונים, יחד עם מבט חטוף על כוכב הלכת עצמו.

כבוד ומכות

המשחק השלישי שהוצג הוא Medal of Honor – ניסיון להחיות את הסדרה הותיקה. במהלך מסיבת העיתונאים, הדגימו ב-EA קרב מקוון של 24 שחקנים, בו המטרה של כל אחת משתי הקבוצות היא להשיג מספר נתון של נקודות באמצעות הרג אנשי הקבוצה השניה. שווה לציין כי את האלמנט המקוון של MoH מכין אולפן DICE, האחראי על משחקי באטלפילד בחברה.

לדברי מפיק המשחק, כל מפה ב-Medal of Honor מבוססת על מיקום אמיתי, כשהמפה שהוצגה מבוססת על אזור בקאבול. מעבר לכך, ההדגמה סיפקה הצצה אל כלי הנשק של המשחק, שנראים דומים מאוד לאלה של באד קומפני 2. גרסת הבטא של MoH מתחילה בעוד מספר שבועות.

ואם כבר באד קומפני 2 – המשחק הזה זוכה לחבילת הרחבה בחורף הקרוב, שתתרחש בוויאטנם.


4 - MMA

פיטר מור – האחראי על EA Sports, החל בהסבר על MMA – כותר אמנויות הלחימה החדש של EA. לדבריו, הכותר החדש כולל את מנוע השליטה האינטואיטיבי ביותר בשוק, וסגנונות קרב מגוונים. המשחק יושק ב-19 באוקטובר.

כמו כן, המשחק יכלול מצב שיאפשר לאנשים ליצור שחקן משלהם ולהילחם מול אנשים ברחבי העולם כשקרבות נבחרים ישודרו לציבור ויזכו לפרשנות של פרשנים מקצועיים.

מתעמלים ומשחקים

EA Sports Active 2 - משחק הכושר החדש של EA, שיושק ב-16 בנובמבר 2010, כולל מנגנונים חדשים שמטרתם לגרום לכם להתאמן. כך, יושק המשחק עם מד דופק אלחוטי הן לווי והן לאקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3. באקס-בוקס 360, המשחק גם ישתמש במצלמת ה-Kinect, שתוכל לזהות את כל הגוף.

את המידע אודות התקדמותכם בתוכנית האימונים יעלה המשחק לאתר הרשמי של הסדרה, כדי שתוכלו לעקוב אחר התקדמותכם גם כשאתם לא ליד הקונסולה עצמה.

Madden 11

כשפיטר מור מדבר באירופה, הוא מדבר על פיפ"א. כשהוא מדבר בארה"ב, הוא מדבר על מאדן. את רובכם סדרת משחקי הפוטבול של EA לא מעניינת, אבל את האומה האמריקאית דווקא כן.

למקרה שאתם כן מתעניינים, המטרה של EA עם מאדן 11 היא להפוך את המשחק לפשוט יותר ומהיר יותר. בחברה מתגאים בכך שמשחק לוקח חצי מהזמן של מאדן 10. עם זאת, הם מבטיחים דרגה גבוהה יותר של חופש ביצירת מהלכים, ומנוע גרפי משופר. אה, והם הביאו את ג'ו מונטנה!

סימס ואמנות ניהול משברים

הנאום של מפיק סימס 3 לא התייחס כמעט לגרסת הקונסולות של המשחק, שתגיע בסתיו הקרוב לקונסולות, כי אם לבחירה חופשית ומשחק עם החיים. לדבריו, יש מצב שלסימס יש יותר בחירה חופשית מלאנשים, כי אצלם היא הובנתה ואצלנו לא ברור האם היא קיימת בכלל.


8 – Crysis 2

"אנחנו לא אומרים לכם איך לשחק, אנחנו נותנים לכם כלים" אומר המפיק של קרייזיס 2. לדבריו, חליפתו הייחודית של גיבור המשחק מאפשרת לכם לשחק בכותר כבמשחק פעולה או כבמשחק התגנבות. כשיושק בתקופת החגים הקרובה, הוא יתמוך בתלת מימד על הפלייסטיישן 3, האקס-בוקס 360 והמחשב האישי.

המשחק החדש מתרחש בניו יורק, ולטענת המפתחים מ-Crytek נותן לכם לא רק חופש מוחלט בעיר אלא גם מציב מולכם את האויבים החכמים ביותר במשחקי פעולה מאז ומעולם. ההדגמה שלו הציגה קרב בין חבורת חיילים לבין רובוט ענקי בגרנד סנטרל סטיישן בעיר, תוך שימוש במספר רב של כלי נשק ויכולות של חליפת הפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כדורים וג'דאיים

קליף בלזינסקי מ-Epic, שכבר הופיע היום במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, הציג אצל EA את Bulletstorm – משחק פעולה מטורף שיגיע לחנויות ב-22 בפברואר, 2011, ומפותח יחד עם אולפן People Can Fly.


מפיקת המשחק הסבירה כי בחברה רצו ליצור משחק פעולה לא ריאליסטי בעליל, כמה שיותר טראשי ומטורף, שמלא בכלי נשק ויכולות מגניבות. וכך, בין היכולות של הגיבור יש רגל מחושמלת, והשלב כולו מלא בדברים שמתפוצצים בלי סיבה נראית לעין. וכן, גם כלי הנשק ביזריי. הדיאלוגים בין הדמויות משעשעים, וגסים להפליא.

10 – Star Wars: The Old Republic

רוצים פרטים חדשים על משחק התפקידים ההמוני של Bioware? ובכן, הבא נתחיל: לכל שחקן במשחק החדש תהיה חללית. מעבר לכך, הוצגו במסיבת העיתונאים התמונות הראשונות של אזור קרבות בין השחקנים.

כמו כן, הוצג בהדגמה טריילר יפהפה. ננסה להביא לכם אותו בהקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully