וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו מוסיפה מימד לגיימינג

נינטנדו חשפה את הפרטים הראשונים על קונסולת ה-3DS שלה, שכוללת מסך המציג תלת-מימד בלי צורך במשקפיים

"הטכנולוגיה היא כלי" אמר רג'י פילס איימי – מנה"ל החטיבה האמריקאית של נינטנדו, בתחילת מסיבת העיתונאים של נינטנדו, כשהוא מנסה לספר לקהל שמה שבאמת חשוב זו החוויה.

החשיפה הגדולה של מסיבת העיתונאים היא 3DS – קונסולה ניידת חדשה של נינטנדו, עליה החברה הכריזה כבר לפני מספר חודשים, זאת בלי למסור פרטים בכלל חוץ מאישור דבר הפיתוח. כעת חלק מהפרטים נחשפים, אך לא המחיר או תאריך ההשקה. כמו ה-DS, גם ה-3DS כוללת שני מסכים, כשהמסך העליון – 3.5 אינץ' גודלו, הינו מסך רחב שיכול להציג תמונה תלת מימדית בלי הצורך במשקפיים. המסך התחתון הינו מסך מגע רגיל.

בקונסולה החדשה יש חוגה פנימית שמאפשרת לקבוע את עוצמת ה-3D, חיישן תנועה וג'ייקוסקופ מובנים, מצלמה דו מימדית קדמית ו-2 עדשות אחוריות שמאפשרות לצלם תמונה תלת מימדית. מנכ"ל נינטנדו, סאטורו איווטה, אומר כי מסך ה-3D מסוגל גם להציג סרטי תלת מימד. המשחק הראשון ל-3DS שהוצג הוא כותר חדש בסדרת Kid Icarus הותיקה, אך בנינטנדו כבר עובדים על Nintendogs חדש שכולל גם חתולים.כמו כן, ל-3DS יש מנגנון שמנסה להתחבר לרשתות אלחוטיות ולקונסולות אחרות גם כשהשחקן לא משחק, כדי להוריד עדכונים ותוכן נוסף לקונסולה.

התמיכה ב-3DS של חברות צד שלישי צפויה להיות נרחבת מאוד. מנכ"ל ניטנדו הודיע כי חברות רבות עובדות על משחקים לקונסולה, ביניהן EA עם פיפא ומאדן, Ubisoft עם אססינס קריד, Konami עם מטאל גיר סוליד ו-Activision עם DJ Hero.

משחקים

אך החוויה הראשונה אותה הציגה נינטנדו במסיבת העיתונאים לא הייתה 3DS, כי אם דווקא משחק ווי חדש בסדרת "זלדה". המשחק החדש ייקרא Skyward Sword, ויגיע רק לקונסולת הווי. הוא יאפשר לשחקן להשתמש בבקר ה-WiiMote ובתוסף הנונצ'אק כדי לשלוט על החרב והמגן של הגיבור בצורה ישירה. יוצר הסדרה – שיג'ירו מיימוטו הדגים על הבמה את המשחקיות החדשה. נראה כאילו מטרת המשחק היא לדמות בצורה כמה שיותר ישירה את התנועות אותן הגיבור עושה. לא ברור מתי המשחק יגיע לשוק – כנראה בשנה הבאה.

את Metroid: Other M, - הפרק החדש בסדרה פופולירית נוספת של נינטנדו, נוכל לקבל כבר ב-31 באוגוסט 2010. ובתקופת החגים הקרובה נקבל גם משחק חדש בשם Donkey Kong Country.

ולא רק זלדה חוזרת – גם אחד ממשחקי הפעולה המוכרים ביותר של שנות ה-90 עושה קאמבק. GoldenEye, שהושק ב-97, זוכה לרימייק שיגיע באופן בלעדי לקונסולת ה-Wii, כשהוא כולל גם מערכה לשחקן יחיד וגם משחק מרובה-משתתפים. מהטריילר הראשון של המשחק נראה כאילו החליפו את פירס ברוסנן בדניאל קרייג, אך הפיצוצים וכלי הנשק נשארו במקומם. המשחק יגיע בתקופת החגים הקרובה.

ועוד משחקים

אחת ההדגמות המעניינות ביותר של מסיבת העיתונאים הגיעה באדיבותו של וורן ספקטור, שהיה אחראי בעבר על משחקים כמו Deus Ex ו-Wing Commander. ספקטור עובד כעת על משחק מיקי מאוס, Epic Mickey שמו. המשחק – כותר פעולה והרפתקאות, מבוסס על היכולת של מיקי מאוס למחוק ולצייר חלקים מהעולם. ספקטור מבטיח משחק עם עולם פתוח ומלא בבחירות שישפיעו על עלילת המשחק.

הדגמה מעניינת נוספת במסיבת העיתונאים כללה את קירבי – תואם הג'יגליפאפ החמוד. המשחק החדש כולל משחקיות מעניינת שמאפשרת לעשות מניפולציה על הרקע של השלב, שנראה כאילו עשוי מבד.

גם מריו וחבריו – מדונקי קונג ועד יושי – חוזרים בשנה הבאה לעסוק בספורט, בכותר חדש ששמו Mario Sports Mix. בטריילר שהוצג באירוע היו משחקי כדורגל, כדורסל, כדורעף ומספר ענפי ספורט אחרים. משחק נוסף שהוצג מבית נינטנדו הוא Wii Party, בו 30 "משחקי מסיבה" ויותר מ-70 "מיני משחקים" שמיועדים ל2-4 שחקנים. ואם כבר משחקי מסיבה – Ubisoft הציגה באירוע את Just Dance 2, משחק הריקוד החדש של החברה שתומך ב-8 שחקנים, ויכלול יותר מ-40 שירים חדשים כשיגיע בסתיו.

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו
  • 3DS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully