וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני זזה בספטמבר

במסיבת העיתונאים שלה ב-E3, חשפה סוני את פרטי ההשקה של בקר ה-Move, והכריזה על משחקים חדשים

"פלייסטיישן תקח את החדשנות, ואת התוכן שלה, לרמה חדשה השנה" אמר קאז היראי – האחראי על חטיבת המשחקים האמריקאית של סוני ועל שירותי הרשת של החברה, כשהוא מתייחס להכרזות של החברה בתערוכת E3.

הנושא המרכזי של מסיבת העיתונאים היה פלייסטיישן מוב – בקר התנועה החדש של הקונסולה. הבקר כולל שלושה חיישנים, כשהכדור המואר שלו נקלט על ידי מצלמת ה-Playstation Eye כדי לזהות תנועה מדוייקת של הבקר. בסוני התייחסו לבקר החדש של מיקרוסופט, Kinect, כשהזכירו שלמוב יש כפתורים, ושכפתורים הם דבר חשוב במשחקים.

ה-Move יושק באירופה בספטמבר 15, ובארה"ב ב-19 בספטמבר. הבקר העיקרי ויעלה 49.99 דולרים, כשהבקר המוסף יעלה 29.99 דולרים. חבילה עם הבקר, המצלמה, ומשחק יעלו 99.99 $ ואילו קונסולה עם ערכת מוב תעלה $399.99. יחד עם הבקר, יושקו כ-15 משחקים תומכים, כשבתקופת החגים ההיצע יעלה לכ-40 משחקים. כמו כן, משחקי עבר פופולריים יזכו לתמיכה בבקר באמצעות עדכונים.

כמו כן, סוני משיקה תוכנית מנויים חדשה עבור Playstation Network – המערכת המקוונת של הפלייסטיישן 3 וה-PSP. שמה של התוכנית הוא Playstation Plus, והיא תתן למנויים גישה לגרסאות בטא חדשות, הנחות על משחקים ותוכן בלעדי. מחיר המנוי לשנה יעמוד על 49.99$, כשניתן לשלם גם17.99$ למנוי של שלושה חודשים. חלק מהתוכן שיינתן בחינם, יעבוד רק כל עוד המשתמש משלם על המנוי שלו.

משחקי Move

המשחק הראשון בעל תמיכה ב-Move שהוצג במסיבת העיתונאים הוא Sorcery – כותר הרפתקאות בו כלי הנשק של הגיבור הוא שרביט הקסמים שלו. השרביט מחקה בצורה מדוייקת את התנועות של בקר ה-Move.

משחק חדש נוסף, שהוכרז בתערוכה, הוא Heroes on the Move, שמפותח על ידי חברת Nihilistic ויכלול את הגיבורים הן של Ratchet & Clank והן של Jak & Daxter. לא ידוע מתי המשחק ייצא לשוק.

כמו כן, אנדרו ווילסון מ-EA Sports הציג את כותר הגולף Tiger Woods PGA Tour 11. בקר ה-Move יאפשר לשחקנים לשלוט ישירות במקל הגולף, ומחייב ביצוע של תנועת זריקה ריאליסטית כדי שהמחבט יפגע בכדור.

משחקי 3D

20 משחקים שמפותחים עם תמיכה מובנית ב-3D יושקו עד מרץ 2011, והראשון אותו החליטה סוני להדגים במסיבת העיתונאים הוא Killzone 3. "המטרה היא לשים אתכם במרכז מלחמה עתידנית ריאליסטית" אמר המפיק של Killzone 3 לפני ההדגמה של המשחק. האנשים במסיבת העיתונאים זכו לראות את ההדגמה החיה בתלת מימד, ואילו הקהל בבית קיבל וידאו מטושטש קמעה שבכל זאת הציג כמה מחידושי המשחק.

כפי שכבר נחשף לפני מספר ימים, ב-Killzone 3 נראה לא רק גרפיקה טובה יותר וכלי נשק חדשים, אלא גם שימוש בג'ט פאק – תרמיל טיסה אישי. ההדגמה באירוע אכן הציגה שימוש נרחב באביזר, שלא באמת מאפשר לגיבור לטוס, אלא לקפוץ ממש גבוה. ומתי נוכל לשחק בו? בפברואר, כשהמשחק גם תומך בבקר מזהה-התנועה החדש Playstation Move.

חוץ מקילזון 3, גם המשחקים החדשים בסדרות Motorstorm, Mortal Kombat, Shaun White Snowboarding ו-NBA 2K יתמכו בתלת מימד באופן מובנה.

משחק נוסף עם תמיכה ב-3D הוא גראן טוריזמו 5. המשחק, שאת גרסת ההדגמה-בתשלום שלו קיבלנו כבר לפני שנתיים, זוכה סוף סוף לתאריך השקה ביבשת אמריקה - 2 בנובמבר 2010.

לא זה ולא זה

גייב ניואל – מנכ"ל חברת Valve, הפתיע את הקהל כשהודיע ש-Portal 2 יגיע לפלייסטיישן 3, זאת לאחר שטען במשך הרבה שנים כי הוא לא אוהב את הקונסולה. ניואל אף הציג את הטריילר הראשון של המשחק החדש. בעבר, סירבה Valve לפתח לפלייסטיישן 3, כשהמשחקים שלה שכן הגיעו לקונסולה היו המרות שנעשו על ידי צד שלישי.

הכרזה מפתיעה נוספת היא על Twisted Metal חדש - כותר פלייסטיישן 3 חדש בסדרה הכי ותיקה של הפלייסטיישן. המשחק החדש, שכולל המון כלי רכב וכלי נשק הומוריסטיים חדשים, צפוי לצאת לשוק ב-2011.

נראה כאילו Little Big Planet 2 הוא כבר לא משחק, כי אם כלי מרשים ומגוון ליצירת משחקים בז'נארים שונים. ההדגמה של המשחק נועדה להציג את המנגנונים התחרותיים שאפשר להכניס למיני-משחקים אותם ניתן ליצור בז'אנרים שונים. ממשחקי קצב, דרך כותרי פעולה ועד למשחק אסטרטגיה בזמן אמת(!) - כל הז'אנרים אפשריים במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully