וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטמייל מתחיל להשתדרג

16.6.2010 / 12:40

שירות הדואר הוובי של מיקרוסופט מתחיל להפיץ בצורה הדרגתית ומבוקרת את העדכונים אותם הבטיח

הגרסה החדשה של הוטמייל, Hotmail Wave, מתחילה להיות מוטמעת בחשבונותיהם של לקוחות השירות. לאחר שהכריזה על העדכונים הצפויים ואף הציגה אותם באירוע בחודש שעבר, הודיעה אמש מיקרוסופט בפוסט בבלוג Windows Live כי היא מתחילה ביישום הפרויקט. השירות המעודכן כולל פיצ'רים חדשים, הטמעה עם כלי הרשת החדשים של מיקרוסופט וכלי מדיה חברתית ואפשרות תצוגת שרשור הודעות בדומה לג'ימייל.

חלק ממשתמשי הוטמייל יזכו לראות את החידושים כבר היום, אך מיקרוסופט תפיץ אותם בהדרגתית ולכן ייקח זמן מה עד שאלו יופיעו אצל כלל לקוחות השירות. "שרתי הוטמייל מקובצים בקלאסטרים (קבוצה של מחשבים המחוברים יחדיו ומשמשים כמחשב וירטואלי אחד), ויש לנו מאות כאלה. אנחנו מתחילים בעדכון קלאסטר אחד, מוודאים שהוא עובד כראוי ושלא פספסנו משהו בבדיקות, ואז ממשיכים לקלאסטר הבא. אם אנחנו מוצאים באג – אנחנו מתקנים אותו לפני שממשיכים הלאה. בדרך הזו אנו מוציאים את הקוד האיכותי ביותר שאפשר ונמנעים מנפילות ככל האפשר", הוסבר בפוסט של מיקרוסופט. השדרוג אמור להסתיים במלואו עד תקופת הקיץ, עד אז יבוקרו העדכונים ויוסקו מסקנות לגבי תקינותם.

הוטמייל הוא שירות הדואר הפופולרי בעולם, עם 400 מיליון משתמשים. בארצות הברית, עם זאת, הוא שני ליאהו. ג'ימייל נמצא במקום השלישי ומנסה להדביק את הפער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully