וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הוובי: 'תודה' בחמש מילים בלבד

16.6.2010 / 18:00

בטקס פרסי האינטרנט ה-14 התבקשו הזוכים לשאת נאומי זכיה של לא יותר מחמש מילים. ככה זה כשיש 70 קטגוריות שונות

מבקר הקולנוע רוג'ר איברט ומייסד אתר צ'ט רולט אנדריי טרנובסקי הם בין זוכי הפרסים הרבים של טקס פרסי הוובי (Webby) ה-14, שנערך ביום שני בניו-יורק. המבקר איברט קיבל את פרס "איש השנה" על שימושו בבלוגים ובמדיה חברתית, וטרנובסקי בן ה-17 זכה בפרס "פריצת השנה". אורח הכבוד של הערב היה האסטרונאוט באז אלדרין, האדם השני שנחת על הירח. בנאומו זכה אלדרין לתשואות רמות מהקהל.

מדובר בטקס עמוס ורב קטגוריות (70), ועקב כך התבקשו הזוכים לספק נאומי תודה קצרצרים של חמש מילים בלבד. השופטים בתחרות היו אריאנה האפינגטון (בעלת הבלוג הפוליטי החשוב "האפינגטון פוסט"), יוצר הסימפסונס מאט גרונינג ומרת'ה סטיוארט. את הטקס הנחה השחקן בי.ג'יי נובק, הידוע מתפקידו בסיטקום "המשרד". בנאום הפתיחה שלו התייחס נובק בין השאר לאפל, פייסבוק ולעיתון הניו-יורק טיימס, שאף זכה בפרס. "שהניו-יורק טיימס יזכה בפרס מהאינטרנט, הדבר שמאיים להרוס אותו! אולי בשנה הבאה הסביבה תקבל פרס מחברת BP?", עקץ.

בין הקטגוריות שנכללו בטקס: ערוצי מדיה און-ליין, אתרים אינטראקטיביים ופרסום ברשת. בין הפרסים: משקיע האינטרנט וינטון קרף קיבל את פרס מפעל החיים על תפקידו בהתפתחותה של האינטרנט. "עדיין לא ראיתם כלום", אמר עם קבלת הפרס. להקת OK Go זכתה בפרם "אמני הוידאו של השנה" והאתר CollegeHumor זכה במספר פרסים, ביניהם "הסדרה הקומית הטובה ביותר" (Jake And Amir).

  • עוד באותו נושא:
  • פרסי וובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully