וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: 2-3 מיליון מכשירי אייפון 4 יימכרו בהשקה

20.6.2010 / 12:28

המכירה המוקדמת המוצלחת גורמת למנתחי השוק לקבוע כי בסופ"ש בו יושק המכשיר יישברו שיאי מכירות

לאחר שתוך פחות מיממה מכרה אפל 600,000 מכשירי אייפון 4 במכירה מוקדמת וגמרה את המלאי המיועד לתאריך ההשקה – מעריכים אנליסטים כי החברה עומדת לשבור שיאי מכירות כאשר יצא המכשיר לשוק. מספר אנליסטים, ביניהם ג'ף פידאקארו מקבוצת Susquehanna Financial חוזים כי בסופ"ש ההשקה יימכרו פי 2 או פי 3 מכשירים מהכמות שנמכרה עם השקת האייפון 3G והאייפון 3GS. מדובר בכמות של בין 2 ל-3 מיליון מכשירים.

"הביקוש הראשוני החזק שנראה בהזמנה המוקדמת הוא סימן חיובי לרבעון והוגבל על ידי המצאי הקיים", אמר פידאקארו. התחזיות לכמות מכירות נכבדה מתחזקת לאור העובדה שסוף השבוע בו יצא המכשיר לשוק יתחיל למעשה ביום חמישי ולא שישי, ולאור הפיצ'רים שהוצגו ומחירו הסביר.

פחות מ-24 שעות לאחר שהחלה אפל לקבל הזמנות מוקדמות למכשיר באתר שלה ובאתר רשת הסלולר AT&T, נגמר כל המלאי שהוקצה. תחילת המכירה המוקדמת לוותה בתקלה, כשהמערכת הפנימית AT&T קרסה לגמרי, ולא הייתה מסוגלת לקבל הזמנות מאתר הרשת. גם הזמנה מאתר אפל לא עבדה, כיוון שמערכת AT&T לא הייתה מסוגלת לתקשר עם האתר כדי לבדוק האם מגיע למזמין שדרוג מוזל. ועם כל זאת – כל מלאי המכשירים הקיים – אזל במהרה, והמזמינים הבאים ייאלצו לקבל את המכשיר באיחור של שבוע ויותר מתאריך ההשקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully