וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרויד 2: מהיר יותר, חזק יותר

21.6.2010 / 12:58

לאחר שה-Droid הראשון זכה להצלחה, עומדת מוטורולה להשיק השבוע את גרסתו השניה. הנה הפרטים הידועים

במוטורולה עוד לא חשפו את המכשיר החדש בסדרת Droid, אך הבלוג Android and Me כבר הריץ עליו בדיקות. ביום רביעי הקרוב צפויה רשת הסלולר האמריקאית Verizon לחשוף, יחד עם מוטורולה, את העתיד של מותג Droid, שהחל את דרכו בנובמבר האחרון עם מכשיר שנמכר באירופה תחת השם Milestone. כעת מדווח Android and Me כי החברה מתכננת שני מכשירים חדשים – דרויד 2 ודרויד X. שמועות ותמונות של שניהם דלפו לרשת לא מעט בתקופה האחרונה.

בימים האחרונים העלה Android and Me קטע וידאו המציג את מכשיר הדרויד 2. ניתן לראות בו שהמכשיר דומה מאוד חיצונית לקודמו. ההבדלים העיקריים הם שמסגרתו מעוקלת יותר ושמהמקלדת רחבה יותר ונטולת כפתור הניווט הגדול שישב בימין המקלדת בגרסה הקודמת. גם הצבע השתנה במעט – הדרויד הראשון הוא בצבע שחור עם נגיעות זהב, והשני הוא בצבע כחול כהה עם נגיעות כסף מטאלי.

ההבדלים המשמעותיים יותר הם בחומרת המכשיר: מעבד ה-500 מגה-הרץ הוחלף במעבד במהירות כפולה. גם הזיכרון הוכפל, ל-512 מגה-בייט. נתונים אלו אמורים להפוך את הדרויד 2 למכשיר מהיר וחזק. ב-Android and Me בדקו את המכשיר וסיפרו כי הדגם החדש כמעט ומכפיל את כמות הפריימים שהוא מציג בשנייה לעומת קודמו. האתר אף הריץ בדיקת ביצועים בתוכנת בדיקת ביצועי האנדרואיד הפופולרית Quadrant והתרשם מאוד מהתוצאות, שהן לדבריו הטובות ביותר שנראו על מכשיר המריץ אנדרואיד בגרסה 2.1.

לדברי האתר, צפוי הדרויד החדש להריץ את גרסה 2.1 של אנדרואיד, ולהתעדכן במהרה לגרסה 2.2. אנשי האתר אמנם התרשמו ממנו אך קובעים כי הוא אינו מהפכני מספיק כדי להצדיק שדרוג מדרויד 1, וכי מוטב לחכות לעדכונים הבאים של המכשיר, שייתכן ויכללו מצלמה חזיתית ומעבד במהירות של שני ג'יגה-הרץ.

ומה בדרויד השני שמוטורולה עומדת להשיק, הדרויד X? מדובר כמעט באותו מכשיר, כאשר ההבדל הוא חוסרה של המקלדת הפיזית, מסך גדול יותר – 4.3 אינץ', מצלמת 8 מגה-פיקסל ויציאת מיקרו HDMI – מאפיינים ההופכים את הטלפון למתאים יותר למי שעיקר השימוש שלו סובב סביב מדיה.

הדרויד הראשון הושק בארה"ב בנובמבר 2009, זכה לביקורות טובות למדי ומוטורולה מדווחת שהוא נמכר היטב. עם זאת, המכשיר לא הצליח לכבוש את השוק ולהפוך למכשיר לוהט כמו יריבו האייפון.

  • עוד באותו נושא:
  • Droid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully