וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-iTunes של גוגל

22.6.2010 / 16:39

על פי דיווחים, גוגל מתכוונת להשיק השנה חנות מוזיקה וירטואלית, שתפעל באינטרנט ובמערכת ההפעלה הסלולרית שלה, אנדרואיד

גוגל מתכוונת להשיק בהמשך השנה שירות הורדת קבצי מוזיקה. לאחר מכן, ב-2011, תשיק החברה שירות מנויים. כך מדווח הוול-סטריט ג'ורנל, על פי מקורות המקורבים לדיוני גוגל עם תעשיית המוזיקה.

לדברי אותם מקורות, הצעתה של גוגל עדיין לא ברורה, ולא ידוע אם היא כבר חתמה על הסכמים עם חברות תקליטים, אך היא מאיצה הדיונים בנושא. השלב הראשון בתהליך אמור להיות חנות אינטרנטית בה יוכלו משתמשים לקנות ולהוריד שירים, לאחר שהשתמשו במנוע החיפוש של גוגל כדי לאתרם. בשלב השני תקים גוגל שירות מבוסס ענן מחשוב שיאפשר למשתמשי טלפונים סלולריים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל להזרים מוזיקה למכשירם מבלי להוריד אותה.

הוול-סטריט ז'ורנל מנתח כי השקה של חנות מוזיקה מבית גוגל יגביר את המתח בין החברה לבין אפל, שחנות האייטונס שלה היא חנות המוזיקה המובילה בארצות הברית. החברות כבר נמצאות בתחרות מאז שהשיקה גוגל את מערכת ההפעלה אנדרואיד, המתחרה באייפון. אך סביר שלפחות חברות המוזיקה יקבלו את כניסתה של גוגל לשוק בברכה, שכן כך ימנע המונופול של אפל, שכבר כיום אחראית ל-28% ממכירות המוזיקה בארה"ב. מתחרים נוספים, כגון וול-מרט ואמזון מחזיקות בנתח שוק זעום של כ-12% כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully