וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק הפלאש לאנדרואיד

22.6.2010 / 19:14

לאחר ציפיה ארוכה השיקה אדובי את גרסה 10.1 של פלאש למערכת ההפעלה אנדרואיד. שאר המערכות יצטרכו לחכות קצת

בצל העימות שלה עם אפל על תמיכה בטכנולוגיית הפלאש באייפון ובאייפד, משיקה אדובי את הפלאש 10.1 והופכת את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל לתומכת של הטכנולוגיה, זאת לאחר ציפיה ארוכה של המשתמשים.

גרסה זו של הפלאש מיועדת לרוץ על גרסה 2.2 של אנדרואיד ("פרויו"), ששוחררה לאחרונה וזמינה להתקנה במכשירים כגון נקסוס 1, הדרויד/מיילסטון של מוטורולה ומספר מכשירים של HTC. סמארטפונים חדשים יותר שיצאו בעתיד צפויים להגיע עם פלאש שכבר יהיה מותקן עליהם. שאר מערכות ההפעלה הסלולריות שיתמכו בפלאש 10.1 – סימביאן, WebOS, MeeGo, Limo, Windows Phone ובלקברי – יצטרכו להמתין זמן מה, עד שתשיק החברה את הגרסה התואמת עבורן – ככל הנראה לקראת סוף 2010 או בתחילת 2011.

גרסת הפלאש המושקת מביאה תמיכה סלולרית מלאה לתוכן הבנוי בטכנולוגיה זו. אדובי בנתה למעשה את הפלאש מחדש, כדי להתאימה לכל הפלטפורמות עליה היא מיועדת לרוץ. הגרסה החדשה מכילה פיצ'רים מותאמים לסלולרי, כגון נטרול אנימציה הנמצאת בחלק של דף בו המשתמש אינו צופה כרגע, התאמת התצוגה לצפיה במאוזן או במאונך, אפשרות לעצירה (Pause) כאשר נכנסת שיחה וגם "מצב שינה" בו הפלאש אינו פועל. גרסה 10.1 אף צופיה לנהל בחוכמה את השימוש בזכרון ולהימנע מצריכה מוגזמת שלו.

עם זאת, אדובי לא הודיעה שהעלתה את רמת האבטחה של הפלאש – אחת הסיבות העיקריות בהן משתמש מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס כדי להסביר מדוע חוסמת החברה את הטכנולוגיה לשימוש במכשיריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully