וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט המברמן

23.6.2010 / 9:11

רובוטים בגודל אנושי כבר יש, אבל מה עם רובוט שמברמן וגם מרכיב משקפי שמש? חברה ויאטנמית השיקה אחד כזה

תכירו את טופיו-דו (Topio Dio) – רובוט בגודל אנוש מתוצרתה של חברת טוסי. כבר מספר שנים מנסה החברה הויאטנמית לתת פייט ליפן, הידועה כמתמחה בתחום זה. ב-2007 השיקה טוסי רובוט שמשך תשומת לב, בזכות יכולתו לשחק טניס שולחן. עכשיו מציגה החברה דגם נוסף. הבחור החדש בשכונה מגיע בצבע לבן ומרכיב משקפי שמש (רובוט עם משקפי שמש! איך לא חשבו על זה קודם?). גובהו 1.25 ומשקלו 45 קילוגרם. טופיו מסתובב על שלושה גלגלים הנמצאים מתחת לבסיסו הרחב והאיתן. הוא אף מגיע עם חיבור וויי-פיי, המאפשר לשלוט עליו מהאינטרנט. עוד הוא כולל מצלמה מובנית וחיישן שמונע ממנו להיתקל בעצמים הנקרים בדרכו.

למה בעצם הוא טוב? הטופיו-דו מכוון בעיקר לשוק השירותים והמסעדנות. הוא מכונה "הרובוט הברמן", בזכות יכולתו להסתובב עם מגש, מה שמאפשר לו, למשל, להחליף מלצרי קוקטיילים בקלות יחסית. "הוא לא יזעיף את פניו לבקשת הכנת משקה מורכב. לא תנשור לו שערה לתוך המרק שלכם כאשר יגיש אותו", מבטיח אתר החברה.

עם זאת, פטפוט עם לקוחות שיכורים והדלקת סיגריות של בחורות שיושבות על הבר אינם כלולים במחיר, שטרם נחשף (אך מעריכים שהוא קטן ב-75% מזה של מקביליו בשוק). מצד שני – הסיכוי שהוא יצפה לטיפ נמוך מאוד. וכך, אולי תוכלו אפילו לרכוש לכם משרת רובוטי משלכם.

למזוג לכם משהו?

מתאים לכם רובוט ברמן, או שאתם מסרבים לוותר על האופציה האנושית?

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully