וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו בי(נג)דור

23.6.2010 / 12:04

מיקרוסופט משדרגת ומוסיפה תוצאות מולטימדיה למנוע החיפוש שלה בינג בכלל, ול-Bing Entertainment בפרט

מיקרוסופט מעדכנת ומוסיפה פיצ'רים לבינג. כמעט 100 פיצ'רים חדשים יתווספו למנוע החיפוש, כאשר השינוי הגדול ביותר יהיה בקטגוריית הבידור של בינג, בה ישופר החיפוש של תכני מדיה כמוזיקה, סרטים, תוכניות טלויזיה ומשחקים. כ-10% מהחיפושים במנוע קשורים לבידור, ו-Bing Entertainment ינסה לספק חיפוש מעמיק וויזואלי יותר. "תוכלו לצפות בתוכנית, להאזין למוזיקה או לשחק משחק בכמה קליקים", מבטיח יוסוף מהדי, סגן נשיא במיקרוסופט.

חיפוש מוזיקה, למשל, יחזיר תוצאות שיכללו מילות שירים ומבחר של יותר מ-5 מיליון קבצים להאזנה און-ליין. המשתמש יוכל להאזין לשיר שלם פעם אחת, ולאחר מכן ל-30 שניות מתוכו. חיפוש אחר שם של אמן או שיר יביא "תיבת תשובה" בראש תוצאות החיפוש, בה ייכללו תמונות האמן, פלייליסט של שיריו הפופולריים, הכתובת של האתר הרשמי שלו, הופעות קרובות ואפילו ציוצים שפרסם בטוויטר. בתיבת התשובה של חיפוש סרטים יופיעו תקציר הסרט, תמונות ממנו, לינקים לטריילר שלו ומועדי הקרנה. גם הגיימרים יזכו בתוצאות יעילות יותר – חיפוש על משחקי קונסולה יניב ביקורות וצ'יטים עבור המשחק.

במיקרוסופט מקווים שבהבאת תוצאות מסוג זה למנוע החיפוש ומתן האפשרות לצרוך אותם כבר בתוכו – יתארך זמן השהיה באתר ולמשתמשים יהיה פחות צורך להגיע למקומות אחרים ברשת כדי לצרוך את התוכן שחיפשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully