וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים גיבוי מהיר? לאט לאט

23.6.2010 / 16:29

משתמשי חלונות 7 זועמים על תוכנת הגיבוי האיטית שמגיעה עם המערכת. את מיקרוסופט זה לא מרשים במיוחד

מערכת ההפעלה חלונות 7 של מיקרוסופט זכתה לשבחים רבים, אך אלו ככל הנראה לא התייחסו לתוכנת הגיבוי שהיא כוללת. זו זוכה לביקורת קשה מצד משתמשים, בשל הזמן הרב שלוקח לה לבצע את פעולתה. מזה מספר חודשים ממלאים גולשים את הרשת בסיפורי אימה על השימוש בכלי הגיבוי המיקרוסופטי. משתמש אחד סיפר שלתוכנה לקח כיממה כדי לגבות 18% מ-900 ג'יגה-בייט, וזאת על מחשב עם מעבד ארבע ליבות ו-7 ג'יגה-בייט של זיכרון. "אחרי 48 שעות הקצב אפילו הואט, והתוכנה כיסתה רק 23% מהמידע", סיפר אותו משתמש, ג'ון הל, בהודעת פורום. משתמש אחר התלונן כי גיבוי של קובץ בגודל 250 ג'יגה-בייט לכונן חיצוני לקח 14 שעות.

תוכנת הגיבוי של חלונות 7 משתמשת בדחיסה, פעולה שאכן מאריכה את זמן הגיבוי לעומת העתקת קבצים רגילה, אך תוצאות שכאלה הן אפילו איטיות יותר מגיבויים מיושנים לקלטות, וכן מהגיבוי במערכת ההפעלה הקודמת והכושלת של החברה – חלונות ויסטה. בשרשור תלונות בפורום של מיקרוסופט כתבה לפני מספר חודשים נציגת החברה שהנושא נבדק. בנוסף התלוננו משתמשים שלאחר שהמערכת נכבית לפני תום הגיבוי – כאשר תחודש הפעולה היא תתחיל מההתחלה ולא מהשלב בו הופסקה. על כך ענתה הנציגה שהעניין יטופל בעדכוני התוכנה הבאים.

בשלב מאוחר יותר שינתה מיקרוסופט את הצהרותיה והכריזה כי תוכנת הגיבוי מיועדת לגיבוי פלחי מידע של עד 200 ג'יגה-בייט בממוצע, ושכוננים גדולים יותר ישיגו תוצאות שאינן אופטימליות. "אם אתה צריך לגבות יותר מ-400 ג'יגה-בייט של מידע – אנו ממליצים שתעשה זאת על ידי יצירת system image", נכתב בפורום. משתמשים רבים לא הסתפקו בתשובה זו וזעמו על גישתה של מיקרוסופט. "לעשות אימאג' לא יכול לפתור את הבעיה שלי, מכיוון שאני לא רוצה לגבות את כל כונן C לעתים כה תכופות כפי שאני כן רוצה לעשות למידע אחר בדיסק", כתב בתגובה לקוח. כעת, כעשרה חודשים לאחר תחילתן של התלונות, מיקרוסופט עדיין לא סיפקה פתרון הולם לבעיה. החברה אף נמנעה מלספק תגובה רשמית לאתר the register שסיקר את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully