וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק חוסמת את טוויטר

24.6.2010 / 11:12

טוויטר עדכנה את אפליקציית הפייסבוק עם פיצ'ר המאפשר איתור הצייצנים שברשימת החברים. פייסבוק לא אהבה את זה

טוויטר השיקה פיצ'ר חדש המאפשר למשתמשי פייסבוק לאתר חשבונות טוויטר של חבריהם לפי פרטי חשבונותיהם ברשת החברתית, אך נחסמה במהירות. אתמול הודיעה טוויטר כי היא מעדכנת את אפליקציית הפייסבוק שלה ומוסיפה לה פונקציונליות ואינטגרציה בין שני השירותים. "אנו משפרים את אופציית מציאת החברים והופכים את המעקב אחרי האנשים לקל יותר. האפליקציה מראה כעת מי מחברי הפייסבוק שלך נמצאים גם בטוויטר ומאפשרת לך לעקוב אחריהם ולהוסיף אותם לרשימה", נכתב בבלוג טוויטר הרשמי.

ההתלהבות מהפיצ'ר החדש הייתה גדולה: "זה יכול להיות ענק: זה מביא את קשרי הפייסבוק הקיימים ליקום הטוויטר, מה שסביר שיביא לרמות חדשות של קשר וצמיחה", נכתב בבלוג המדיה החברתית Mashable. אך עוד לפני ששכחה ההתלהבות, מיהרה פייסבוק לחסום את האפליקציה המעודכנת. משתמשים המנסים להשתמש בה כעת מקבלים הודעה המבשרת על חסימה. לאחר זמן קצר בו לא היה ברור אם מדובר בחסימה מכוונת או בתקלה טכנית, הודיעה פייסבוק לטוויטר כי החליטה לחסום את האפליקציה. כעת מנסות שתי החברות למצוא פתרון לסוגיה.

לטוויטר ולפייסבוק יש יחסים סבוכים. פייסבוק ניסתה לרכוש את טוויטר ב-2008, אך לא הצליחה בכך. כדי להתחרות בשירות המיקרו-בלוגינג הבליטה פייסבוק את פיצ'ר שורות הסטטוס שבה, שהפך למרכז השירות. פייסבוק גם ניסתה להבליע נתונים על הפופולריות של אפליקציית טוויטר לפייסבוק, הנמצאת ברשימת 40 האפליקציות הפופולריות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully