וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4 שובר שיאי מכירות

28.6.2010 / 16:10

שלושה ימים לאחר שיצא לשוק, מכריזה אפל כי מדגם האייפון החדש נמכרו כבר 1.7 מיליון מכשירים

שלושה ימים לאחר שיצא לשוק, רושם האייפון 4 שיא מכירות של 1.7 מיליון מכשירים. כך הודיעה אפל בהודעה לעיתונות שהוציאה. "זהו המכשיר המצליח ביותר בהיסטוריה של אפל", הכריז המנכ"ל סטיב ג'ובס, וציין כי החברה מתנצלת בפני אותם לקוחות שלא הצליחו לרכוש את המכשיר בשל אזילת המלאי. לשם השוואה, לאייפד שהשיקה אפל במרץ לקח יותר מחודש להגיע לתוצאות מכירה כאלה.

היסטריית האייפון החלה כבר במכירה המוקדמת. פחות מ-24 שעות לאחר שהחלה אפל לקבל הזמנות מוקדמות למכשיר באתר שלה ובאתר רשת הסלולר AT&T, נגמר כל המלאי שהוקצה. כאשר הושק המכשיר ב-24 ביוני, יצאו לרחובות אלפי אנשים בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה ויפן ויצרו תורי ענק. עם זאת, ההשקה לא הייתה חלקה - שעות ספורות לאחר שהחל המכשיר להימכר בחנויות צצות תלונות על תפקודו, הבולטות שבהן עוסקות בבעיות קליטה ותצוגה.

היום פורסם כי חברות הסלולר נערכות להשקת אייפון 4 בישראל באמצע ספטמבר הקרוב. כל אחת מהחברות כבר קיבלה כמה מכשירים לצורך בדיקה והיערכות טכנית, והן התבקשו על ידי אפל העולמית להיערך להשקה בספטמבר. סלקום, פרטנר ופלאפון אינן יודעת לעת עתה את המועד המדויק של ההשקה, כחלק משיטת העבודה של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully