וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hulu, עכשיו גם בתשלום

30.6.2010 / 11:51

אתר הוידאו האמריקאי משיק שירות פרימיום בתשלום שיאפשר צפיה בארכיון תוכן גדול גם במכשירי טלויזיה ולא רק ברשת

אתר הוידאו Hulu, המאפשר לתושבי ארצות הברית בלבד לצפות ברשת בתוכניות טלויזיה של הרשתות ABC, NBC ופוקס, השיק שירות פרימיום חדש. Hulu Plus הוא שירות בתשלום (9.95 דולרים בחודש) המספק למנוייו גישה לארכיון תוכן גדול, בו יותר ממאה ספקי תוכן. אלו יספקו מבחר של סדרות טלויזיה וסרטים שיהיו זמינים לצפייה לא רק על המחשב, אלא גם במבחר מכשירי טלויזיה ייעודיים: הולו פלוס יספק קישוריות לטלויזיות מהדור חדש של סוני, ויזיו וסמסונג, המסוגלות לשדר תוכן מקוון. גם אפליקציה לפלייסטיישן צפויה לצאת, ומאוחר יותר אף יצאו אפליקציות לאייפון ולאייפד. הולו מתכננת להזרים תוכן ברזולוציית HD של 720p.

השירות החדש פועל כבר עכשיו אך הוא צפוי להיכנס לשימוש מלא בתוך מספר חודשים. הוא אינו אמור להחליף את hulu.com, אלא להשלים אותו. כך, למשל, בעוד ש-hulu.com יספק פרק חדש בעונה נוכחית של סדרה, הולו פלוס יספק את כל פרקי העונות הקודמות ואת אלו שכבר שודרו מהעונה הנוכחית. למרות שהוא יהיה בתשלום הוא לא יהיה נטול פרסומות.

"הולו פלוס יכולה להיות הצעת קניה בעייתית", נכתב ב-ZDnet על המהלך. "האם זה מציע מספיק כדי שאנשים יוותרו על שירות הטלויזיה בתשלום הקיים שלהם או שיוסיפו 10 דולר לתקציב הטלויזיה החודשי שלהם? ובנוסף, מכיוון שהשירות מוגדר כנתמך על ידי מודעות – תיאלצו לראות כאלו. מצד שני – לא תצטרכו להקליט כל פרק של כל תוכנית אהובה, או לחכות שהעונה השלמה תצא ב-DVD".

  • עוד באותו נושא:
  • הולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully