וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניווט כל הדרך אל השער

30.6.2010 / 13:33

חמי אוזן - שליחנו למונדיאל, סמך על ה-GPS של גרמין שינווט עבורו גם בכבישי דרום אפריקה, ויצא מרוצה

במונדיאל בדרום אפריקה התרחש מונדיאל מקביל. קטן יותר, מוסתר, מסווה. מונדיאל שפתוח לכל המדינות ולא רק ל-32, טורניר שהוא הרבה יותר מניצחון או הפסד. במקרה הזה של דרום אפריקה, שמלאה בשכונות מסוכנות, זה יכול להיות גם טורניר לחיים ולמוות. לרוב הפרסים בטורניר הזה הם שעות שינה נדירות, דרכי גישה נוחות לאצטדיונים לא מוכרים, תחושת ביטחון. אם לא הבנתם, מדובר במונדיאל הגי.פי.אס, הכלי הכי פופולארי ונחוץ עבור עשרות אלפי התיירים שהגיעו לדרום אפריקה ובלעדיו היו מתקשים להסתדר. למי שיש כלי טוב יותר, הלא נודע היה קטן יותר.

רוב הישראלים שכרו את הגי פי אס שלהם בשדה התעופה, רעיון שלא תמיד עבד בהצלחה. המפות של דרום אפריקה מתעדכנות כל הזמן, לא רק כתוצאה מתאוצת הפיתוח של המונדיאל, ולכלים מנתב"ג לא תמיד יש זמן לעקוב. אנחנו, לעומת זאת, התכוננו מראש, וקיבלנו מיבואני חברת Garmin את הג'י פי אס Nuvi 1310. הממזר הזה, מתברר, מתנהג כאילו הוא נולד כאן, והוא העיניים שלנו במובן הכי טוב שעיניים יכולות להיות.

רק תנו לממזר הזה מפות מעודכנות, ומצאתם לכם חבר נהדר. קודם כל, מדובר בכלי מאוד נוח לתפעול. המסך גדול, קליט למשתמש, התפריט עשיר, ואם היה לו קול של אישה, הוא בכלל היה מרגיע לא משנה היכן אתה נמצא. המסך של 1310 ברור לעין ומקל על הבנת ההוראות של הקול המנחה. ציור הכבישים, ההבחנה בין יום ללילה, המפה עצמה - גם כשמגדילים את המרחב וגם כשמקטינים - כולם היו מובנים לאוהדי כדורגל טכנופובים.

לא טוב כמו המקומיים, אבל מתקרב

לא תמיד הוא מוצא את הדרך הכי קלה שהנהגים המקומיים, שנשכרו על ידי מי שלא הביא איתו גי פי אס, יודעים בעל פה, אבל לא מדובר בבעיה שהפריעה לנו יותר מדי. גם כשאתה טועה, התגובה שלו מהירה, חכמה, לא מלחיצה ולא מסובכת.

הלוואי שהכלי שלו היה יודע לזהות פקקים ולהימנע מהם. בערי הפחונים בהם הרחובות הם בגדר המלצה, גם הממזר שלנו מתבלבל, אבל באזורים טיפה מסודרים הוא מועמד חזק למלך השערים המונדיאל.

הקריינות לא קשה מדי להבנה, פירוט המסעדות ושדות התעופה לא מאכזב בדרך כלל, החיבור ללווין מהיר, הסוללה מספיק חזקה והגלישה לא מסובכת. בזכות כל הדברים האלה, אנחנו חזק בצמרת מונדיאל הג'י פי אס. אולי במונדיאל הבא נכניס אליו את הכתובת של נבחרת ישראל.

המחיר: החל מ-990 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully