וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כל מקש - זהב

1.7.2010 / 8:40

אופטימוס פופולריס היא מקלדת סופר-משוכללת, הכוללת מסך בכל כפתור. שווה לכם לשלם כאלף דולר עבורה?

בגלי החידושים הטכנולוגיים המגיעים נון-סטופ, תחום המקלדות נזנח הרחק מאחור. נכון, פה ושם יוצאת מקלדת יותר מעוצבת, מסוגננת ועם כפתור או שניים שלא היו קודם ומקילים קצת את החיים – אבל מסעיר זה לא.

ב-2008 שינתה חברת Art Lebedev הרוסית את הנוהג הזה, כאשר לאחר כשנתיים וחצי של עבודה הוציאה את מקלדת ה- Optimus Maximus. ייחודה של המקלדת היה שכל מקשיה כללו מסכי Oled קטנים והיו מסוגלים לעבור התאמה אישית לכל פונקציה, ואף לתת חיווי ויזואלי ברור. מחירה של המקלדת היה לא שפוי בעליל – כ-1,900 דולר. לאוליגרכים בלבד, כנראה. מקלדת מיקרו שהוציאה החברה (בה שלושה מקשים בלבד), עלתה "רק" 184 דולר.

כעת מוציאה Art Lebedev מקלדת חדשה – ה- Optimus Popularis. בין השיפורים שבה: מסך גדול יותר על כל מקש ומקש ומסך חדש שהתווסף בין שורת כפתורי ה-F לשאר המקשים. איזור זה מסוגל להציג מידע שוטף, דוגמת מספר ההודעות שנכנסו לתיבת הדואר שלכם ושערי מניות מתעדכנים. בנוסף - איזור המספרים הנמצא מימין המקלדת הועף לטובת מקום רב יותר לשאר המקשים וכפתורי פונקציות מיוחדים הוספו בצד השמלי התחתון.

האופטימוס פופולריס אמורה להתחיל להימכר בתחילת השנה הבאה, עם תג מחיר שפוי יותר מקודמתה. מהו? אנחנו לא יודעים, אבל הוא יהיה מתחת לאלף דולר, וזה כבר משהו.

כל מקש זהב או כל מקש גנב?

מוכנים להוציא על מקלדת משוכללת מחיר גבוה יותר מזה של מחשב שלם?

  • עוד באותו נושא:
  • optimus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully