וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסקוור סתמה פרצת אבטחה

1.7.2010 / 12:18

יממה לאחר שנודע כי השירות מאפשר לאסוף נתונים על משתמשים, התנצלה החברה והודיעה שפתרה את הבעיה

יממה לאחר שפורסם כי בשירות מבוסס המיקום Foursquare קיימת פרצת אבטחה, מודיעה החברה שפתרה את הבעיה. אמש פרסם המגזין Wired שפעולות משתמשי פורסקוור שעשו "צ'ק אין" נחשפו בפני כלל הגולשים ולא רק בפני חבריהם. מפתח תוכנה בשם ג'ספר אנדרסון גילה את הפרצה ואף פיתח כלי שיודע לנצל אותה ולאסוף דיווחים, הכוללים את שמות הגולשים ותמונותיהם. הוא אסף מעל ל-800,000 נתונים כאלו, ואז פנה לחברה ועדכן אותה בדבר התקלה. בתגובה נמסר לו מהחברה כי התקלה תטופל במהרה.

היום פרסמה פורסקוור פוסט בבלוגה הרשמי בו היא מתייחסת לנושא ומודיעה כי פתרה את הבעיה. "לפני מספר ימים החל הצוות שלנו לנסות מספר פתרונות לבעיה. וידאנו שמשתמש שביטל את אופציית "מי כאן" לא יופיע יותר ברשימה, הבהרנו בעמוד ההגדרות את משמעות האופציה והפכנו את סדר הצגת התמונות בפיצ'ר לרנדומלי. אנחנו מצטערים מאוד אם מידע שהמשתמשים לא רצו לחלוק הפך לפומבי, וממשיכים לחפש דרכים לשפר את אופציות השיתוף שאני מציעים למשתמשינו".

לאחרונה הודיעה פורסקוור כי השלימה סבב גיוס כספים שהניב השקעות בסך 20 מיליון דולר. לא בטוח שכל משתמשי השירות קיבלו את התקרית ואת ההתנצלות בהבנה. בין התגובות לפוסט ניתן היה למצוא את התגובה: "תרגום למה שכתבתם: האקר חכם שלא נזכיר את שמו עלה על זה שאנו מפירים את מדיניות הפרטיות שלנו, אבל לא אמרנו כלום עד אחרי שפדינו את הצ'ק על סך 20 מיליון דולר שקיבלנו, וקיווינו שהעניין יתפוגג. אבל בלוגר שלח אי-מייל למייסדים שלנו אז נאלצנו ממש לתקן את הבעיה ולכתוב את הפוסט הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • פורסקוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully