וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: השיבה לסגה

5.7.2010 / 1:34

קונסולת המשחק RetroN 3 לא באה להתחרות עם הפלייסטיישן והאקס-בוקס, אלא לאפשר חזרה לקלטות משחקי שנות ה-80

עולם משחקי הוידאו והקונסולות לא התחיל עם הפלייסטיישן, האקס-בוקס וה-Wii. אתם בטח יודעים את זה, ולכן נחסוך לכם הרצאה על הימים בהם האטארי היה להיט ומשחק ה-Pong נחשב לשוס. במקום, רק נזכיר שאחד הדורות המוקדמים יחסית של קונסולות המשחק כלל שני מכשירים מרכזיים: קונסולת ה-SEGA והקונסולה המתחרה מבית נינטנדו. ילדי שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 (שאחד מהם חתום מעלה) שיחקו במשחקים שהגיעו על גבי קלטות, והציגו גרפיקה שאומנם אז נחשבה למרשימה למדי – אבל היום יהיה קשה מאוד להתרשם ממנה.

ובכל זאת, יש את אלו שמרגישים נוסטלגיה למשחקים הישנים ההם, ואפילו את הרצון לשוב ולשחק בהם (במידה והקלטות עדיין במצב תקין). בשביל סוטים כאלה מוציאה חברת Hyperkin את מכשיר ה-RetroN 3. מדובר, למעשה, בסוג של קונסולה תואמת – מכשיר קטן המאפשר כניסה של שלושה סוגי פורמטים של משחקים מהימים ההם: סגה ג'נסיס (מגה דרייב), נינטנדו וסופר-נינטנדו. כל מה שצריך זה לחבר לטלויזיה, להכניס את הקלטת ו... לשחק ממש כמו בימים ההם, כש-Wonder Boy (כן, היה דבר כזה) וסופר מריו הצילו נסיכות בקפיצות מוגבלות תנועה בעליל.

המכשיר לא יכול לקרוא תקליטורים, כך שאלו שמקווים לגאול משחקים ישנים הבאים בפורמט הזה יצטרכו לחכות לגאדג'ט הבא בז'אנר. הוא כן יכול להתחבר לג'ויסטיקים של פעם, אך זו לא חובה – המכשיר מגיע עם שני ג'ויסטיקים אלחוטיים. ל- RetroN 3יש גם חיבורי AV ו-S-video. המחיר לא אסון – סוג של רטרו בעצמו: 70 דולר.

משחק תותח או משחק מהפלמ"ח?

אז מה אתם אומרים, מתאים לכם הרטרו למשחקים של פעם, או ששום דבר לא יכול להזיז אתכם מהגרסה האחרונה של Call Of Duty או Halo?

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully