וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרון אחרון מהיר

5.7.2010 / 11:45

אופרה, הדפדפן הפחות פופולרי מכולם, מסתבר כמהיר ביותר מבין כל המתחרים. אולי זה ירים אותו מעל לנתח שוק של 5%

קרב הדפדפנים הבלתי נגמר מקבל טוויסט מעניין בזכות בדיקה שערך האתר dailytech.com. אתר הטכנולוגיה קיים מבחני מהירות בין חמישה דפדפנים וגילה שמכולם, דווקא הגרסה העדכנית של הדפדפן אופרה היא המהירה ביותר. מלבד אופרה השתתפו בבדיקה כרום של גוגל, פיירפוקס של מוזילה, אינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט וספארי של אפל.

האתר ערך שלושה מבדקים על הדפדפנים וגילה שטענתה של אופרה על כך שגרסה 10.6 שלה מהירה יותר ממתחרותיה – נכונה. עוד נתונים מעניינים שהתגלו: גרסת הבטא של אינטרנט אקספלורר 9 מהירה יותר מגרסה 3.6 של פיירפוקס - הישג מרשים למיקרוסופט, שאיטיות הדפדפן שלה לעומת זה של פיירפוקס הפכה לשם דבר. גרסת הבטא של כרום 6 אמנם נתנה תוצאות טובות וקרובות לאלו של אופרה (היא אף עברה את אופרה באחד המבחנים), אך ב- dailytech.com מספרים שהיא עדיין רחוקה מלהיות יציבה, ומתרסקת תכופות – מה שהופך את הבחירה להשתמש בה ללא ריאלית, בניגוד לאופרה, שכן מציגה יציבות.

למרות שהוא קיים בשוק כבר 14 שנה, דפדפן האופרה הנורווגי משחק תפקיד שולי בשוק דפדפני האינטרנט, עם נתח של פחות מ-5%. בדפדפני הסלולר, לעומת זאת, אופרה היא מובילת שוק. החברה אף הוציאה לאחרונה גרסה לאייפון – שאושרה על ידי אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully