וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המחטא הסלולרי

6.7.2010 / 9:25

יש לכם מושג כמה חיידקים ובקטריות מסתובבים על הטלפון שאתם מצמידים לאוזן? המחטא הסלולרי יהרוג אותם אחד אחד

הטלפון הסלולרי הפך כבר מזמן לאיבר נוסף בגופינו. מה שאולי מבדיל אותו משאר האיברים הוא שבעוד שאותם אנחנו רוחצים מדי יום, אותו – לא ממש. מה לעשות, קצת קשה לעשות אמבטיה לסלולרי, לפחות מבלי שזה יגרור משמעויות סופניות עבורו. לא רק שאנחנו משתמשים בסלולרי בלי סוף, מטבע הדברים אנו עושים זאת בקרבה גדולה לאיברי הגוף, ובעיקר לאוזן. להצמיד מכשיר מלוכלך לאוזן זה לא רק לא נעים, אלא גם יכול להיות בעייתי בריאותית, אם המכשיר שלכם לא מי יודע מה נקי. כמות החיידקים הנמצאת עליו היא יותר ממה שהייתם רוצים לדעת.

לאיסטניסטים שביננו המציאה חברת Violight את ה-Cell Phone Sanitizer – המחטא הסלולרי. לטענת החברה, המכשיר שלה הורג 99% מהחיידקים הנמצאים על הטלפון, וזאת תוך פחות מחמש דקות. התהליך משתמש בקרינה אולטרא-סגולה מהסוג בו משתמשים בבתי החולים, אשר מסוגלת להרוג מגוון רחב של וירוסים, בקטריות ושאר ג'יפה. השימוש במכשיר פשוט: מכניסים את הטלפון הסלולרי לתוכו, והמחטא כבר עושה לבד את העבודה, כולל לכבות את פעולתו בצורה אוטומטית בסיומה.

סלולרי מבריק או סלולרי דביק?

המחטא הסלולרי עדיין לא מוצע למכירה, אך הוא צפוי לצאת לשוק באוקטובר, במחיר של כ-50 דולר. הוא יעבוד לא רק על מכשירי טלפון, אלא גם על נגני MP3, אוזניות רגילות ואוזניות בלוטות'. מתאים לכם, או שאתם מסתפקים במטלית לחה?

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully