וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אוזניה של פעם

7.7.2010 / 2:28

אחרי כל אוזניות הבלוטות' בעיצוב חללי, הנה אחת שבאה בגישה הפוכה: עיצוב של שפופרת טלפון גדולה וישנה

אוזניית הבלוטות' היא מההמצאות תומכות-הסלולרי היעילות ביותר. החופש מחוטים משתרכים יחד עם קלות החיבור האלחוטי שלה לטלפון הפכו אותה לפק"ל אצל משתמש הסלולרי הכבד, בודאי זה המשתמש בסלולרי בזמן נהיגה. אבל אוזניית הבלוטות' גם הביאה עמה בעיה – ואני לא מדבר על קשיי קליטה. היא פשוט נראית מוזר. המשתמשים בה בודאי יוכלו לספר חוויות על דאחקות שהריצו עליהם, סטייל "זה רובוט/מחשב/חייזר באוזן שלך או שאתה סתם שמח לראות אותי?".

חברת Native Union החליטה לטפל בבעיה הזאת בגישת הרטרו. במקום לגרום לאוזניה להיראות כמו מכשיר מהעתיד – היא מחזירה אותה לעבר. אוזניית "מושי מושי 03" עוצבה על ידי המעצב הצרפתי דייויד טורפין, שבנה אותה בצורה של שפופרת טלפון נייח ישנה – גדולה ומוצקה (אך קלה לאחיזה. בכל זאת אוזניה, כן?). וכך, במקום להרכיב על האוזן איזו בליטה קטנה – תוכלו לדמות ניהול שיחה של הימים ההם.

עיצוב חדיש או עיצוב מקשיש?

אוזניית המושי מושי זמינה בצבעים שחור ולבן. היא מגיעה עם משטח טעינה בצורת תושבת טלפון. האוזניה אמנם מתחברת בקלות לטלפון סלולרי תומך בלוטות', אך לא למכשירי אייפוד טאץ' ואייפד – המריצים אפליקציות VOIP ולכן היו יכולים דווקא להיעזר בה. תג המחיר שלה לא ממש צנוע – 130 דולר. שווה לכם?

  • עוד באותו נושא:
  • בלוטות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully