וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

41% מהישראלים גולשים בפייסבוק

איילה צורף

7.7.2010 / 6:59

ישראל מדורגת במקום 12 בעולם בשיעור החדירה של הרשת החברתית וחוצה לראשונה את קו 3 מיליון הגולשים המקומיים

פייסבוק חצתה ביוני את קו 3 מיליון הגולשים בחודש בישראל, וסיכמה חצי שנה נוספת של צמיחה רצופה בישראל ובעולם. הנתון אושר ל-themarker על ידי נציגי הנהלת פייסבוק בארה"ב. לפי הנתונים, ביוני לבדו הצטרפו לפייסבוק בישראל יותר מ-60 אלף גולשים, וכעת משתמשים בה 3,006,460 גולשים מדי חודש. מתוכם, כ-60% הם בני 18-34; 11% הם בני 35-44 ו-10% הם מתחת לגיל 18.

לפי נתוני אתר facebakers.com, האוסף נתונים סטטיסטיים מתוך פייסבוק, ברשת החברתית גולשים כיום כ-490 מיליון איש. לו היתה פייסבוק מדינה, היא היתה השלישית בגודלה בעולם - גדולה יותר מארה"ב וקטנה רק מסין ומהודו.

ישראל מדורגת במקום 26 בעולם במספר הגולשים, עם יותר משלושה מיליון גולשים. מספר הגולשים לפייסבוק בישראל גדול יותר מאשר ביוון (2.8 מיליון), נורווגיה (2.3 מיליון), סינגפור (2.2 מיליון) ואירלנד (1.6 מיליון).

לפי הנתונים שפורסמו באתר, בפייסבוק פעילים גולשים מ-187 מדינות. המדינות שבהן מספר הגולשים הוא הקטן ביותר הן סיירה לאון (6,700), קונגו (כ-7,200) וניגריה (11,500). בכל הקשור לרמת החדירה של פייסבוק למדינה, ישראל מדורגת במקום 12 המכובד, עם שיעור חדירה של 41% מתושבי המדינה, ו-57% מסך הגולשים בה. מדובר בשיעור חדירה זהה לזה שיש בארה"ב, בשוודיה ובאוסטרליה.

זוכרים את מייקל

לפי סריקת הרשת החברתית, 30% מכל עדכוני הסטטוס בפייסבוק ביוני, חודש המונדיאל, כללו מלים הקשורות במשחקי גביע העולם בכדורגל והביטוי הנפוץ ביותר היה "goallll". בחודש האחרון סבלו הרשתות החברתיות מעומס צפוי סביב משחקי המונדיאל, שכתוצאה מהם ומפעילות מוגברת של גולשים ברשתות בשעות המשחקים קרס טוויטר לא אחת, ופייסבוק נעשה לעתים אטי במיוחד.

המותג היחיד שנכנס לטבלת עשרת הדפים בעלי המספר הגדול ביותר של מעריצים בפייסבוק הוא סטארבקס, עם 9.2 מיליון מעריצים בעולם. זאת, אם לא מביאים בחשבון את הדף של פייסבוק עצמה, שלו 11.6 מיליון מעריצים. דף המעריצים הגדול ביותר ברשת שייך לזינגה, מפעילת המשחק טקסס הולד'ם פוקר. למשחק יש 20.3 מיליון מעריצים בפייסבוק. זינגה מחזיקה גם בדף המעריצים השלישי בגודלו ברשת החברתית, של המשחק מלחמות המאפיה. למשחק 12.8 מיליון מעריצים.

האדם בעל מספר המעריצים הגדול ביותר בפייסבוק הוא הזמר מייקל ג'קסון שמת לפני שנה, עם 15 מיליון מעריצים. האדם החי בעל מספר המעריצים הגדול ביותר ברשת החברתית הוא ליידי גאגא, עם 10.9 מיליון גולשים הרשומים כמעריציה. ג'קסון וגאגא עוקפים את נשיא ארה"ב, ברק אובמה, המדורג שמיני בדירוג הדפים עם מספר המעריצים הגדול ביותר בפייסבוק, עם 9.9 מיליון גולשים.

חמשת המותגים בעלי מספר המעריצים הגדול ביותר ברשת החברתית, לפי סדר יורד, הם סטארבקס, עם 9.2 מיליון מעריצים; קוקה קולה, עם 6.7 מיליון מעריצים; ממתקי סקיטלס, עם 5.9 מיליון מעריצים; רד בול, עם 5.5 מיליון מעריצים; ורשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרטס, עם 4.5 מיליון גולשים.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully