וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב מציגה: חיים ביום

7.7.2010 / 11:21

גוגל מבקשת מהגולשים לתעד את עצמם ב-24 ביולי ולהעלות ליוטיוב. מהקטעים הנבחרים יופק סרט תיעודי

חברת גוגל הודיעה על יוזמה קולנועית חדשה לה היא נותנת חסות – "חיים ביום" (Life In A Day): החברה קוראת לגולשים לתעד את עצמם בתאריך 24 ביולי, להעלות את קטע הוידאו ליוטיוב, וכך אולי להשתתף בסרט מיוחד שיורכב מפסיפס של קטעים.

"כל יום 6.7 מיליארד איש רואים את העולם דרך עדשתם הייחודית. דמיינו שהייתה דרך לאסוף את כל הפרספקטיבות האלה וללוש אותם לסיפור אחד של יום אחד על כדור הארץ", נכתב בבלוג גוגל הרשמי. "אתם יכולים לצלם את הדברים הרגילים – זריחה, הנסיעה לעבודה, תגובתכם לפטירתו של אדם אהוב או אפילו נישואין".

את הסרט שיורכב מתכני הגולשים יביים הבמאי זוכה האוסקר קווין מקדונלד, שביים בין השאר את הסרטים "המלך האחרון של סקוטלנד" ו"יום אחד בספטמבר". מקדונלד יערוך את הקטעים המובחרים ויפיק מהם סרט תיעודי, שמפיקו בפועל יהיה הבמאי הידוע רידלי סקוט ("בלייד ראנר", "גלדיאטור"). הסרט יוקרן בהקרנת בכורה בפסטיבל סאנדנס 2011 . להקרנה זו יוזמנו 20 מהגולשים שתכניהם יופיעו בסרט.

כדי להשתתף ב"חיים ביום" יש להעלות את קטעי הוידאו לערוץ מיוחד שנפתח ביוטיוב עבור היוזמה. הערוץ יציג את כל הקטעים שיועלו אליו, כולל כאלו שלא ייבחרו לסרט. אלו, כך מכריזה גוגל, יתפקדו כקפסולת זמן שיסבירו לדורות העתיד איך היה לחיות ב-24 ביולי, 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully