וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את הדרויד אפשר להחזיק בכל דרך"

7.7.2010 / 12:59

חברת ורייזון פרסמה מודעה הלועגת לבעיית האנטנה של האייפון, דבר המעלה סימני שאלה לגבי אפשרות שילובו בין מוצריה

בעיית האנטנה של האייפון 4 ממשיכה לספק תחמושת למתחריו. לאחר שנוקיה פרסמה מודעה בה ציינה ש"ניתן להחזיק את המכשיר שלנו בכל צורה" (זאת לאחר שסטיב ג'ובס ייעץ למשתמשים להימנע מלהחזיק את האייפון בחלק שמאחוריו נמצאת האנטנה) – עושה מעשה דומה חברת ורייזון – ספקית התקשורת האמריקאית של מכשיר הדרויד מבית מוטורלה .

כאשר יצא הדגם הראשון של מכשיר הדרויד, בחרה מוטורולה עצמה לפרסמו בקמפיין אגרסיבי שמגחך את האייפון. בשורת פרסומות בשם Droid Does הצהירה החברה שהמכשיר מתוצרתה עושה את כל מה שהאייפון לא מסוגל לעשות, ולכן עליון עליו. מוטורולה הציגה את האייפון כסוג של מלכת יופי לעומת הדרויד, "שהוא מחשב", לטענתה. כעת, כאשר עומדים לצאת לשוק דגמי הדרויד החדשים, פרסמה ורייזון מודעת עמוד בניו-יורק טיימס בו היא מציגה את תכונות ה-Droid X. ביניהם היא מציינת: "והכי חשוב, הוא מגיע עם אנטנה כפולה. מהסוג שמאפשר לך להחזיק את הטלפון בכל דרך שתרצה ולהשתמש בו בכל מקום כדי לבצע שיחות".

מזה חודשים מתרוצצות ברשת שמועות והערכות בנוגע לשילובו של האייפון בחברת ורייזון, ולאחרונה נטען על ידי "גורמים מקורבים" כי הסלולרי של אפל יגיע לורייזון בינואר 2011. כעת, לאחר שחברת התקשורת בוחרת בפרסום לעגני שכזה כלפי אפל ומכשירה, קשה שלא לתהות עד כמה ריאלית אפשרות זאת. "מה ורייזון עושה? אם היא ואפל עומדות להיות שותפות בקרוב, כמה זה שקול מצידה ללעוג לאותו מכשיר שהיא תמכור בעתיד הקרוב?", נכתב בבלוג הטכנולוגיה .usanewsweek.com. "האם זה אומר שלא יהיה אייפון בורייזון? מיליונים מחכים לכך ונמנעו מלקנות אייפון מכיוון שלא רצו להיתקע עם AT&T".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully