וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרואיד ממשיך לצמוח

9.7.2010 / 11:55

ניתוח שוק חדש מגלה כי מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל ממשיכה במגמת הצמיחה, וכוללת כעת 13% מהשוק

חברת המחקר קומסקור הוציאה ניתוח שוק חדש על עולם הסלולר, המעיד על המשך מגמת עליית מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. במחקר, שמנתח את החודשים מרץ עד מאי 2010, מצוין כי הפלטפורמה חוותה את הצמיחה הגדולה ביותר בין השחקניות בשוק – 4%, שהביאה אותה לנתח של 13% משוק מערכות ההפעלה של הסמארטפונים. מכשירי אנדרואיד הם היחידים שחוו עלייה בנתח השוק בתקופת שלושת החודשים שנסקרה. גם אם נתוניהם עדיין רחוקים למדי מהמתחרים – מגמת הצמיחה ניכרת ומרשימה.

חברת RIM, יצרנית מכשיר הבלקברי, שולטת בשוק האמריקאי, עם 41.7% מהסמארטפונים בו. אחריה ניצבת אפל, עם 24.4%. נתחה של מיקרוסופט הוא 13.2% ופאלם סוגרת את החמישיה עם 4.8%. נכון לחודש מאי (עוד בטרם הושק האייפון 4) נמצאים בשימוש בארצות הברית כ-49 מיליון מכשירי סמארטפון, עליה של 8.1 מהתקופה המקבילה בשנה שעברה.

בדיקת השוק על פי מכשירים (בניגוד למערכות הפעלה) מראה כי סמסונג נמצאת בראש הרשימה, עם נתח שוק של 22.4%. אחריה LG, עם 21.5%, מוטורולה (21.2%), RIM (8.7%) ונוקיה (8.1%). מעניין יהיה לראות נתונים אלו בדו"ח הבא, שיגיע לאחר חודשי המכירה הראשונים והמוצלחים מאוד של האייפון 4.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully