וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אללה עכבר

11.7.2010 / 3:41

כדור גלילה, תזוזה מדויקת ורגישה ומבנה ארגונומי הם רק חלק מהפיצ'רים של העכבר הסיני הזוכה לתשבוחות

מזמן לא קיבל מוצר סטנדרטי כמו עכבר תשבוחות כאלו. "מעוצב ומתוחכם, פלא אלחוטי!", מכריז אתר הגאדג'טים walyou.com על העכבר הסיני החדש חסר השם . אז במה מדובר בעצם?

עכבר אלחוטי בעל עיצוב שונה מהרגיל – ארגונומי שכזה, שאמור להיות לא רק נוח, אלא גם למנוע את בעיות המפרקים הקורות לעתים בגלל אחיזה רבה בעכבר והקלדה רבה על מקלדת. מלבד הגלגלת הסטנדרטית (הממוקמת בו באיזור פחות סטנדרטי) הוא מכיל גם כדור גלילה גדול ונוח (Trackball). הכדור הזה מאפשר להשתמש בעכבר בפוזיציות מגוונות, שכן הוא אינו חייב משטח תחתיו. בניגוד לעכברים אלחוטיים סטנדרטים, הוא גם לא צריך בטריות כדי לפעול (לא, אין לנו מושג איך זה קורה - אבל זה מה שמבטיח המשווק). מספיק לתקוע את הרסיבר שלו באחת מכניסות ה-USB של המחשב, והוא מתחיל לעבוד. ההתקנה שלו היא אוטומטית וללא תוכנות ייעודיות נלוות. טווח הקליטה הוא 10 מטר, מה שיכול להפוך את העכבר גם לשלט רחוק, במידה ואתם משתמשים במחשב כשרת מדיה.

עכבר מתוחכם או עכבר סתם?

"הוא אופנתי, אך פונקציונאלי", מהללים ב-walyou.com, ומספרים כי העכבר ניתן לאחיזה בכל אחת משתי הידיים, שמנורה אדומה נדלקת בו בזמן שימוש, שהוא מדויק להפליא, רגיש ומהיר. כמעט מפתה לבדוק אם הם מקבלים עליו אחוזים. המחיר של העכבר הוא 31 דולר. לא חסרים היום עכברים זולים יותר, כולל אלחוטיים, אבל מדובר במחיר סביר למכשיר שמתיימר להיות טוב כל-כך, ממש האלוהים של העכברים.

  • עוד באותו נושא:
  • עכברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully