וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: גלאי מעקב

12.7.2010 / 3:17

פוחדים שמצלמים אתכם במלתחה בבריכה או מאזינים לשיחות שלכם? בשביל זה יש את גלאי המעקב, שמנתח את השטח

"גם אם אתה פרנואיד, זה לא אומר שלא רודפים אחריך". בעידן הטכנולוגי הנוכחי, סביר להניח שדברים אלה תקפים במיוחד. כלומר, לא בהכרח רודפים אחריך, כמו שעוקבים אחריך. אולי זה לא אישי ולא מכוון ישירות נגדכם, אבל קשה להתעלם מהעובדה שיותר ויותר מקומות – ביניהם שטחים פתוחים וציבוריים, כוללים היום מצלמות אבטחה שמתעדות את מי שעובר בהם. לרוב האנשים זה לא מפריע, אבל יש את אלו שלכל הפחות מעוניינים לדעת מה מנטר את האיזור בו הם מסתובבים. כמובן שיש גם את אלו שחשאיות היא לא פריבילגיה בשבילם, אלא סוג של כלי עבודה. בשביל אלו ואלו משווקת חברת Brick House Security את ה-Frequency Finder Bug Detector Pro – מוצא התדרים.

המכשיר יודע לאתר אות של מתקן ביות, באג שהוחדר לטלפון, ציתות לאלחוט, מצלמות נסתרות, שידורי מחשב ופקס, התקנים על גבי טלפון אינטרנטי/טלפון IP ועוד. הפעלת המכשיר פשוטה – צריך רק להדליק אותו, והוא מתחיל לסרוק את השטח. 10 שניות לאחר מכן הוא כבר מדווח אם נקלטו באיזור אותות, ומאיפה בדיוק. כך יכול המשתמש להחליט אם לעזוב את המקום או אולי להגיש תלונה לממונים על מצלמה שלא אמורה להיות שם.

פרנויה אהובתי או פרנויה, לכי?

מוצא התדרים מגיע בגודל קטן (נכנס לכיס), אבל עם מחיר גדול – כ-500 דולר. אולי מחיר קצת מוגזם עבור סתם פרנואידים שרוצים לוודא שלא מצלמים אותם במלתחה בבריכה, אבל כלי חיוני למי שחשאיות היא דבר עליו הוא לא יכול להתפשר – בענייני עבודה או בענייני תענוגות.

  • עוד באותו נושא:
  • מצלמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully