וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'טים שיעשו לכם את הקיץ

30.7.2010 / 3:08

אספנו עבורכם חמישה גאדג'טים שיוכלו להקל עליכם במשהו את ימי הקיץ המעיקים ולהפוך את חום יולי-אוגוסט לנסבל יותר

חום יולי-אוגוסט בעיצומו, וקשה לברוח מהחום, הלחות והמועקה הכללית של מזג האויר הלבנטיני. מזל שיש מזגן. המזגן הוא אולי גאדג'ט הקיץ האולטימטיבי והיעיל ביותר, אבל הוא לא היחיד. אספנו עבורכם עוד כמה גאדג'טים שהמילה "קיץ" תפורה עליהם. הם אולי לא יצננו אתכם, אבל לפחות יעזרו להעביר את ימי החום בצורה קצת יותר כייפית.

יפים, מנגנים ומצלמים

הפריט האלמנטרי ביותר לקיץ הוא, כמובן, משקפי שמש. אבל סתם משקפיים זה נורא פסח 2005. משקפי השמש האלו לא רק יגנו על עיניכם, אלא אף יעסיקו את אוזניכם - בזכות נגן MP3 מובנה עם זכרון של 1 ג'יגה הכלול בהן.

אבל זה לא הכל – המשקפיים יכולים להתאים גם לטובי בנינו שמסתובבים בקטאר, שכן הם כוללים מצלמה נסתרת המאפשרת צילום דיסקרטי של תמונות סטילס, באיכות של 1.3 מגה פיקסל. ואיך תשתמשו בלחצן הצילום מבלי שאף אחד ישים לב? בעזרת השלט-רחוק שמגיע עם המשקפיים, ומאפשר צילום בלחיצה מתוך הכיס.

מחיר: 699 ש"ח.

שמש בצנצנת

צנצנת השמש היא מעין גרסה גאדג'טית לפנס. מדובר בצנצנת שימורים אטומה הפועלת על ידי אנרגיה סולארית. במשך היום היא נטענת על ידי קרני השמש, ועם ליל מתחילה להפיץ מתוכה אור זוהר דמוי קרני שמש. בתוך הצנצנת מצויים תא סולארי, סוללה נטענת ושלישיית נוריות LED, האחראים יחדיו על הפעולה.

בזמן החשיכה הצנצנת נדלקת על ידי חיישן, הדואג להפעלת התאורה אוטומטית וניתן לכיבוי ע"י לחצן קטן החבוי בכלי. זמן הפעולה הוא בין 5 ל-8 שעות, בהתאם לכמות השמש שנקלטה במהלך היום. בימים אפרוריים, לעומת זאת, יהיה קצת קשה לבנות עליה.

מחיר: 189 ש"ח

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פריזבי מדליק

משחק הפריזבי מציב בפני חובביו בעיה מרכזית אחת: איך אפשר לשחק בו בערב ובלילה, כאשר חשוך מדי כדי לעקוב אחר תנועתה של הצלחת. הפתרון: פריזבי המצויד בנורות LED.

מדובר בארבע נורות בצבעים שונים, ההופכות את המשחק לא רק לאפשרי אלא גם לצבעוני. הצלחת כוללת מתג הפעלה וכיבוי עם שני מצבי פעולה: הבהוב או אור קבוע. זמן התאורה מזוג סוללות הוא 100 שעות.

מחיר: 189 ש"ח

רובוט מעופף

מי שעבורו פריזבי הוא משחק לואו-טקי מדי גם כשהוא מגיע עם נורות, יתעניין אולי בצעצוע מתוחכם יותר: רובוט מעופף. סקייבוט הוא טיסן דמוי רובוט בעל שלושה רוטרים - שניים בכתפיו לשם הטסה, ואחד בגבו לשם דחיפה. הרובוט מסוגל לטוס ולתמרן למעלה ולמטה, קדימה ואחורה וכן לבצע פניות ותמרונים.

הוא עשוי מחומר דמוי קלקר שהופך אותו לקל ועמיד לשברים. עם סוללת ליתיום פנימית המגיעה איתו הוא מסוגל לטוס 9 דקות ברציפות. השלט רחוק המצורף משמש גם כמטען.

מחיר: 275 ש"ח

מטען למדבר

קשה לזוז מהבית כיום בלי הצטיידות בטלפון סלולרי, מצלמה, נגן MP3 ואולי גם GPS. אבל כמובן שכדאי שהמכשירים האלו גם יעבדו, ולמשך זמן. זו משימה קצת קשה כאשר נמצאים בטיול ארוך, למשל. לפתרון הבעיה מגויס מטען סולארי למגוון מכשירים. כשהסוללה מתרוקנת – הוא מסוגל להטעין את הסלולרי או נגן המוזיקה שלכם ללא כל חיבור לחשמל.

למטען שתי אפשרויות טעינה: בעזרת אנרגיה סולארית מהשמש ובאמצעות חיבור USB למחשב. מדובר במכשיר קטן, המתאים לשימוש עם מכשירים של נוקיה, מוטורולה, סמסונג ו-LG.

מחיר: 88 ש"ח

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully