וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: הצמיד הסלולרי

13.7.2010 / 2:58

צמיד ה-BluAlert יתריע כשמישהו מנסה לגנוב לכם את הסלולרי, או סתם להתקשר אליו

מאז שהסמארטפונים נכנסו לחיינו והפכו לכל-כך שכיחים, יוצא שבפועל אנחנו מסתובבים עם אלפי שקלים בכיס. הם לא נמצאים שם בצורת שטרות אלא בצורת לבנת מתכת או פלסטיק, שלאבד אותה משמע לאבד סכום כסף רציני. האייפון הוא הדוגמה הטובה ביותר לכך – גניבת המכשיר הפכה לעניין שאינו נדיר, וביוטיוב כבר אפשר לראות כמה סרטונים מקומיים של מצלמות אבטחה המתעדות עבריינים שמעלימים אייפונים של לקוחות במועדון, פאב או בית קפה.

למניעת בעיה כזאת (אך לא רק עבורה) נוצר צמיד ה-BluAlert. מדובר בצמיד מתכת המעוצב בצורה דומה לשעון, לו שני תפקידים עיקריים. הראשון שבהם הוא לרטוט כאשר יש לכם שיחת טלפון, וכך לוודא שאתם מודעים אליה גם אם אתם נמצאים בסביבה רועשת בה הצלצול נבלע - אבל צמידים כאלה כבר ראינו. וכן, ראינו גם צמידים שיציגו את המספר ממנו מתקבלת השיחה על הצג שלו. מה שחדש בצמיד הזה, הוא התפקיד השני -האסטרטגי יותר שלו: לאחר שתעשו פעולת הצמדה (pairing) בין הבלוטות' של הסלולרי לצמיד – יבדוק האחרון את הקרבה בין השניים, וברגע שהיא תעלה על חמישה מטרים – ירטוט. וזה אומר ששכחתם את הטלפון איפשהו, או שהוא נגנב. וכאשר הגנב עדיין נמצא ברדיוס קרוב כל-כך – הסיכוי למנוע את העבירה גדול בהרבה.

צמיד שומר או צמיד חופר?

צמיד הבלוטות' מגיע גם בגרסה פלסטיקית במקום זו המתכתית. לשתיהן יש רצועה מתכווננת. זמן טעינה של שלוש שעות מספק לו זמן פעולה של 100 שעות. המחיר הוא בין 50 ל-60 דולר, תלוי בדגם. מתאים לכם לענוד שומר סלולרי, או שלא בא לכם זרוע רוטטת בכל פעם שאמא מתקשרת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully