וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על וידאו באייפון

האם ב-Skype חסמו את האפליקציה של פרינג, או שמא היו אלה אנשי פרינג שהסירו תמיכה בסקייפ. מלחמת גרסאות

פרינג נגד סקייפ. בלוג הטכנולוגיה TechCrunch מדווח על מלחמה המתנהלת בין תוכנת המסרים המיידיים Skype לבין פרינג – תוכנה ישראלית המיעודת למכשירים סלולריים, שמאפשרת למשתמשים להתחבר למגוון רחב של שירותי רשת.

המאבק החל בשבוע שעבר, כש-Fring שחררה גרסה חדשה של היישום שלה למערכת ההפעלה iOS4, המפעילה את האייפון, אייפוד טאץ' ואייפד. האפליקציה החדשה אפשרה למשתמשים לבצע שיחות וידאו דרך Skype עם מכשירים אחרים, לאו דווקא של אפל, זאת כשהם יכולים להשתמש הן ברשת אלחוטית והן בקישוריות סלולרית על מנת לדבר. עם זאת, שעות לאחר ההשקה, בוטלה האופציה, ובפרינג אמרו כי הדבר הינו עקב עומס שנוצר בעקבות הפופולריות של התוכנה.

אך מאז, התמיכה לא חזרה. בפרינג אומרים כי הסיבה לכך היא שבסקייפ חוסמים אותם, ולאחר 4 שנים הפסיקו לאפשר למשתמשי פרינג להתחבר לפרוטוקול של סקייפ. בחברה אף שחררו הודעה לעיתונות, בה הם קוראים לסקייפ פחדנים שמפחדים מתחרות. ב-Skype מיהרו להגיד, וטוענים כי דווקא פרינג הם אלה שמשקרים – סקייפ לא חוסמת את השירות. נוסף על כך, האשים מנהל המחלקה המשפטית של Skype את פרינג בהפרה של תנאי השימוש בשירות, ובפגיעה במותג שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully