וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פלאפון רוצה שתדברו הרבה בתוך הרשת

פלאפון השיקה שתי חבילות שיחות שמושתתות על 3,000 דקות שיחה בתוך הרשת בכל חודש במחיר קבוע

גם פלאפון נותנת חופש ברשת. רשת הסלולר הודיעה על השקת שני מסלולים חדשים,המושתתים על אלפי דקות שיחה בתוך רשת פלאפון ושירותים נוספים במחיר קבוע. ב-21 ביולי מתעתדת גם orange להשיק מסלולים במחיר קבוע, שכוללים אלפי דקות בתוך הרשת.

המסלולים של פלאפון, "מדברים חופשי פלוס" ו"מדברים חופשי בגדול", כוללים 3,000 דקות שיחה בתוך פלאפון, חבילת גלישה בלי הגבלה בפורטל ו-5 מגהבייט מחוץ לפורטל, שירות שיר בהמתנה וגיבוי ספר טלפונים. ההבדל הוא בכך ש"חופשי פלוס" מציע 200 דקות שיחה לרשתות שאינן פלאפון ומכשיר מתנה בזיכוי מלא מתוך מבחר דגמים, במחיר 179 ¤ בחודש, ואילו "חופשי בגדול" מציע 400 דקות שיחה ומכשיר ממבחר שכולל גם את iPhone 3GS 8GS בתמורה ל-279 ¤ בחודש. בתמורה ל-20 שקלים נוספים תוכלו להגדיל בשתי החבילות את נפח תעבורת האינטרנט ל-1 גיגהבייט, תוכנת GPS, שירות Musix ו-SuperTV. דקת שיחה מעבר לחבילה תעלה 69 אגורות, והודעת SMS תעלה 57 אגורות. המסלולים הנם בהתחייבות ל-18 חודשים.

תוכניות דוגמת אלה שפלאפון ו-orange מציעות נועדו למשוך כמה שיותר קבוצות אנשים (חברות, משפחות) לתוך הרשת, באמצעות מתן היכולת לדבר בלי הגבלה עם חברי הקבוצה האחרים. מדובר באחד הצעדים השיווקיים הראשונים של החברות לקראת הכנסת מפעילים וירטואליים, וכניסה של מפעיל חמישי לשוק.

גילוי נאות: פלאפון ווואלה! הן חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully