וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מנצח במלחמות המחשבים?

נתוני מכירות ה-PC רבעוניים של גרטנר מראים כי חברות חדשות מגיעות לרשימת 5 יצרניות המחשבים הגדולות בעולם

המחשבים של איזו חברה הם הפופולריים ביותר בעולם? התשובה לשאלה הזו עשויה להפתיע אתכם. חברת מחקרי השוק Gartner פרסמה את רשימת החברות המובילות בתחום מכירות מחשבי ה-PC ברבעון השני של 2010, ואם היותה של HP במקום הראשון (עם 17.4 אחוז נתח שוק) הוא צפוי, שאר הרשימה נראית מפתיעה למי שלא עוקב אחר הדו"חות האלה.

במקום השני, למשל, לא תמצאו את Dell או לנובו, כי אם את Acer – חברה לה מספר מותגים פופולריים, ביניהם Gateway ו-Packard Bell. נתח השוק של אייסר הוא 13 אחוזים, עליה של אחוז אחד מרבעון השני בשנה שעברה. Dell האמריקאית, שכבר הייתה במקום השני, נמצאת כעת במקום השלישי עם נתח שוק של 12.4 אחוזים, כשמאחוריה Lenovo עם נתח שוק של 5 אחוזים. Asus סוגרת את רשימת 5 הגדולות עם נתח שוק של 5.2 אחוזים, זאת תוך הצגת גדילה של 78.5 אחוזים משנה שעברה. מי שיורדת למקום השישי בגלל אסוס, אגב, היא טושיבה.

ומה עם התמונה הכללית של השוק? על פי נתוני גרטנר, 82.9 מיליוני מחשבים שווקו ברבעון השני של 2010, עליה של 20.7 אחוזים מהשנה שעברה. כמו כן, הנתונים מראים כי קצב הצמיחה של תחום הנטבוקים ירד בצורה משמעותית, לכ-20 אחוזים ברבעון, זאת כשבשני הרבעונים האחרונים הוא צמח ב-70 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • גרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully