וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורקים פרצו לכם לפיצה

18.7.2010 / 10:51

בסיס נתונים עם כ-26 אלף כתובות המייל וסיסמאות של אתר "פיצה האט" הישראלי נפרץ וזמין להורדה בפורום טורקי

מתברר כי בסיס הנתונים של אתר "פיצה האט" הישראלי הוא אחד מבסיסי הנתונים הגדולים שנפרצו על ידי פורצים טורקים בתחילת יוני. 26,476 כתובות מייל וסיסמאות שמשוייכות לכתובות אלה הוצאו מהאתר, ופורסמו להורדה בפורום טורקי.

חייבים לציין – לא ניתן היה לגשת למספרי אשראי באמצעות הפריצה הזו, ואלה לא נגנבו. עם זאת, במקרים מסויימים כתובת מייל וסיסמה מספיקים כדי להגיע לחשבונות של אנשים במקומות אחרים, דוגמת שירות התשלומים המקוון Paypal, ולהסב להם נזק כלכלי ממשי. כמו כן, יכולות הסיסמאות וכתובות המייל לשמש לפריצה לפייסבוק ושירותי מייל.

הפריצה לפיצה האט היא חלק מהפרשה שנחשפה אתמול (ש') על ידי הבלוגר ארז וולף, אשר חשף רשימה של כתובות ישראלים בשם homeless.co.il – זאת כיוון שחלק מהחשבונות בה נאספו מאתר "הומלס". ברשימה ההיא קיימים פרטים של 32,560 גולשים, כשברשימה נוספת – שפיצה האט היא חלק ממנה – קיימים פרטים של עוד כ-70,000 ישראליים. רשימה שלישית שהגיעה לידינו חושפת פרטים של כ-7,000 מנויים באתר חב"ד.

אם אתם חושבים שנרשמתם בעבר לאתר פיצה האט, יש להפסיק להשתמש בסיסמה עמה נרשמתם לאתר, במקרה ואתם משתמשים בה גם במקומות אחרים. כמו כן, כלי של המפתח אייל שחר (ראו קישור למטה) יכול לעזור לכם להבין אם כתובת המייל שלכם נמצאת אחת מרשימות הכתובות המוכרות.

להלן תגובת פיצה האט: "לאחר בדיקה שערכנו הבוקר, מסתבר שאומנם אקרים תורכים פרצו לאתר האינטרנט של פיצה האט ולקחו רשימת כתובת מייל וסיסמאות.
יש לציין שאנו לא שומרים מספרי כרטיסי אשראי לא באתר האינטרנט, ולא בשום מקום אחר, ועל כן, אין סיכון לאובדן כספי כלשהו.
החשיפה היחידה הינה לשם המשתמש , כתובת האימייל וסיסמת הכניסה לפיצה האט.
אנו מצטערים ומתנצלים על עוגמת הנפש ופועלים מייד לסגור פרצה זו.
אנו קוראים לחברות נוספות אשר משתמשיהן מופיעים ברשימה לעשות שירות זה עבורם – ולקחת חלק במאבק נגד התקפות הרשת מטורקיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully