וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח פרצים

לא רק הומלס ופיצה האט - סיסמאות וכתובות מייל דלפו גם מאתרים קטנים יותר. אספנו עבורכם את מה שידוע כעת

ואלה שמות. לאחר שחשפנו כי האתר של "פיצה האט" בישראל נפרץ, וסיסמאות משתמשיו נגנבו, ניסינו לברר אילו עוד אתרים ישראליים נפרצו על ידי פורצים טורקיים מאז תחילת חודש יוני.

האתר נמסטה דייטינג הוא אחד האתרים האלה, כשנכון לעכשיו זמינים ברשת פרטים של כ-1700 משתמשים שלו, והפורצים הטורקים גורסים כי בעבר אוחסן על שרת הורדות קובץ עם פרטי 4,000 משתמשים – אך הקובץ הזה נמחק כבר. באתר עצמו מודעים לפריצה – מדור הדייטינג ירד מהאוויר, ופורסמה הודעה בה מזהירים בעלי האתר את המשתמשים.

אתר נוסף שסיסמאותיו גלויות לכל הוא PinPoint.co.il, המגדיר את עצמו כ"נקודת המפגש להיכרויות עיסקיות ויצירת קשרים". כ-2800 כתובות מייל וסיסמאות של אנשים הרשומים באתר היוו חלק מרשימת 70,000 המיילים אותה חשף אתמול הבלוגר ארז וולף.

גם אתר Erent, להשכרת ציוד, זכה לביקור מצד האקרים טורקים. 1019 כתובות מייל וסיסמאות מהאתר הופצו כחלק מרשימת 70,000 המיילים.

כ-700 כתובות נוספות נאספו מ-pekin.co.il - אתר האינטרנט של מסעדת פקין צהלה.

גם הפורומים של in-forma.co.il נפרצו, כשבהנהלת האתר אומרים כי שלחו כבר לפני חודש התרעה למשתמשים שנפגעו.

אתר נוסף שנפגע הוא אתר הדייטינג Peach.co.il, כשמספר עשרות משתמשים מהמאגר שלו דולפים גם הם עם כתובת מייל וסיסמה.

כלל לא מדובר ברשימה מלאה של אתרים שנפגעו. כאמור, לידינו הגיעה רשימה של יותר מ-100,000 כתובות. עם זאת, נכון לעכשיו, אין בידינו מספיק מידע כדי לברר מאילו אתרים הרשימות נלקחו. כמו כן, אף שבמקרים רבים גם כתובת המייל וגם הסיסמה של המשתמשים הייתה גלויה, בחלק מהפריצות הצליחו הפורצים להוציא את הסיסמאות רק בצורה מוצפנת, הדורשת פיענוח.

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully