וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקס על האקס

19.7.2010 / 11:25

מה עושים כשמסיימים זוגיות אבל אי אפשר לברוח מנוכחותו האינטרנטית של הצד השני? תוסף חדש לפיירפוקס וכרום ידאג להעלימו עבורכם

כשמחברים אינטרנט עם אהבה יכולים לצאת דברים טובים מאוד. רק שאלו את כל אותם זוגות שהכירו ברשת, דרך אתרי היכרויות או רשתות חברתיות. אבל כמובן שלמטבע הזה יש גם צד שני, והוא זוגיות (שהתחילה ברשת או בכל מקום אחר) ולא הגיעה לשלב השמלה הלבנה והחליפה המעונבת. ומה עושים כשנפרדים מבן/בת זוג פרידה כואבת והדבר האחרון שמעוניינים בו זה תזכורת על קיומו/קיומה? לפחות ברשת זה לא פשוט. שוב ושוב נתקלים בפועלו הוירטואלי של האקס בפייסבוק, בטוויטר, בבלוג שהוא מפעיל וכדומה. מחיקה מרשימת החברים/הנעקבים יכולה להצטייר כצעד ילדותי, ואפילו אם מוכנים לכך – לא תמיד זה מספיק כדי להימנע מהתקלות אינטרנטית באדם מן העבר.

כדי לפתור את הבעיה הזאת פיתח מתכנת המכנה את עצמו Jess3 תוסף לדפדפנים פיירפוקס וכרום בשם Ex-Blocker (חוסם האקסים). התקנת התוסף לא רק מסירה את יכולת הצפייה והחשיפה לפרופילים של האקס בפייסבוק ובטוויטר, אלא גם את תוצאות החיפוש הנושאות את שמו מגוגל. כדי לעשות זאת מתבקש המשתמש להקליד את שמו המלא של האקס, לתת לינק לפרופיל הפייסבוק והטוויטר שלו ואת כתובת הבלוג שלו. הזנת פרטים אלו אמורה לוודא שהתכנים לא יוצגו יותר במהלך הגלישה.

אותו ג'ס3 מדווח כי עד עתה חסם התוסף שלו מעל ל-800 אקסים. משתמש שניסה את התוסף דיווח כי הוא עדיין אינו מושלם. "כשניסיתי אותו הוא הסיר את כל התמונות של האקסית שלי ואת אזכורי שמה, אבל לא חסם את עמוד הפייסבוק שלה". חסרון מסוים בתוסף הוא שלא רק האקס המיתולוגי יחסם, אלא גם כל האנשים הנושאים את אותו השם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully