וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמנים קשים לכריכה הקשה

20.7.2010 / 17:13

הורדת מחיר הקינדל שילשה את מכירותיו. כמות הספרים הדיגיטליים הנמכרת באמזון עולה על אלו הפיזיים עם כריכה קשה

חברת אמזון מדווחת על עליה במכירות מכשיר הקינדל מתוצרתה ובמכירות של ספרים דיגיטליים עבורו. כאשר הוציאה אפל את מחשב האייפד היה החשש כי הוא יהפוך את מכשיר הקריאה של אמזון ללא רלוונטי, דבר שגרם לחברה להוריד את מחירו של המוצר. כעת מדווח מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס כי לאחר הורדת המחיר ל-189 דולר שולשה כמות מכירות המוצר.

עוד סיפרה אמזון כי בחנותה הוירטואלית נמכרים יותר ספרים דיגיטליים מאשר ספרים פיזיים בכריכה קשה (בניגוד לספרים בכריכה רכה, שעדיין עוברים את מכירות הדיגיטליים). על כל 100 ספרים בכריכה קשה מוכרת אמזון 143 ספרים דיגיטליים. "זה נתון מדהים, בהתחשב בעובדה שאנו מוכרים ספרים בכריכה קשה כבר 15 שנה, אבל ספרי קינדל רק 33 חודשים", אמר בזוס. במחצית הראשונה של השנה מכרה אמזון פי 3 ספרים דיגיטליים בהשוואה לאותה התקופה בשנה שעברה.

חנות הספרים האלקטרוניים של אפל מציעה כ-630,000 ספרים למכירה ועוד 1.8 מיליון ספרים חינמיים, שזכויות היוצרים עליהם הסתיימו. אפל מכרה מיליון יחידות של האייפד תוך 28 יום, ומיליון וחצי ספרים דיגיטליים שנועדו לשימוש במכשיר. לפי סקר שערכה קבוצת מחקר, צפוי הרווח ממכירת ספרים דיגיטליים לעלות ממיליארד דולר ב-2009 ל-1.6 מיליארד דולר ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully