וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: סוללות מנוערות

21.7.2010 / 9:19

סוללות שנטענות מעצמן עדיין אין, אבל כאלו שמספיק לנער אותן כדי לייצר אנרגיה - מוצגות כעת על ידי חברת Brother

אחד מכאבי הראש הגדולים ביותר בעידן הגאדג'טים הזה, בו לא זזים לשום מקום בלי שלושה מכשירים שונים בכיס ובתיק – זה הצורך להטעין אותם. שוב ושוב אנחנו נדרשים לבזבז זמן על החלפת סוללות או הטענתן, מעבר ממטען למטען ופינוי שקעים כדי שנוכל להטעין את הסלולרי לצד הלפטופ לצד האייפוד. אחחח… כמה נחמד היה אם סוללות היו יכולות פשוט להיטען מעצמן.

חברת האלקטרוניקה בראדר (Brother) אמנם עדיין לא המציאה סוללות מהסוג הזה, אבל היא מציגה כעת תחליף סמי-הולם. מדובר בגנרטור דמוי זוג בטריות, שנטען על ידי... ניעור. כן, פשוט הכניסו אותו לתא הסוללות (הוא נראה בדיוק כמוהן), נערו את המכשיר נמרצות – וזה אמור לטעון אותו במספיק כוח, לפחות כל עוד מדובר במוצר עם צריכת אנרגיה נמוכה (שלט רחוק, נגן MP3 פשוט וכדומה).

שאני אנער?

הסוללות המנוערות יכולות להחליף בטריות מסוג AA ומסוג AAA. החברה עדיין לא מוכרת את המוצר (הוא יוצג בתערוכת גאדג'טים בטוקיו ממש השבוע), וגם לא מציינת כמה זמן בדיוק צריך לנער כדי לקבל זמן פעולה ראוי. לעומת זאת מקפידה בראדר לציין את תרומת הפטנט לסביבה: "כך לא צריך יותר להחליף סוללות ולייצר פסולת", מסרה. אתם מוכנים לנער בשביל אנרגיה, או מסתפקים בשיטה הישנה של ההטענה?

  • עוד באותו נושא:
  • סוללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully