וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מפתחת את התמונות

21.7.2010 / 13:08

לראשונה מאז השקתו ב-2001 משדרגת גוגל את שירות חיפוש התמונות שלה, ומיישרת קו עם הפיצ'רים שמציע המתחרה בינג

גוגל משדרגת את מנוע החיפוש לתמונות שלה, ה-Google Images, לראשונה מאז השקתו ב-2001. החברה פרסמה פוסט בבלוגה הרשמי בו היא מודיעה על סדרת שיפורים בשירות, המכיל כיום יותר מעשרה מיליארד תמונות. מטרת השדרוג היא לאפשר צפייה ביותר תוצאות חיפוש בבת אחת ובכמה שפחות קליקים, בין השאר על ידי תצוגת התוצאות בצמידות וצפיפות. חלק מהפיצ'רים החדשים כבר משומשים בבינג, מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט, ביניהם פונקציית ה-Instant Scrolling (גלילה מיידית), המאפשרת לראות את כל תוצאות התמונות בדף אחד שנגלל מטה עד סופן (או עד למגבלה של 1,000 תוצאות), במקום עמודים רבים המחולקים לכמות מוגבלת של תמונות. עוד פיצ'ר ש"הושאל" מבינג הוא חלונית המופיעה מעל דוגמית התמונה כאשר מכוונים אליה את החץ של העכבר. אצל בינג היא מספקת מידע על התמונה, בגוגל היא תיתן דוגמית תמונה גדולה יותר.

בין העדכונים הנוספים לשירות: דוגמיות תמונה (Thumbnails) גדולות יותר, שיפור בניווט ו"דף נחיתה" חדש בלחיצה על תמונה, שיציג אותה בגודל גדול יותר. המפרסמים בגוגל יוכלו מעתה להוסיף תמונות לפרסומות הטקסט שלהם.

"אנו מקווים שהשינויים לא רק יקלו על חיפוש תמונות, אלא גם יתרמו לחוויה אסתטית טובה יותר. אני רואים את התמונות כמקור עיקרי להשראה, ולדרך לחבר את העולם", נכתב בפוסט בבלוג גוגל. כרגע העדכון זמין רק לכ-10% מלקוחות גוגל. החברה מתכננת להטמיע את כל הפיצ'רים החדשים בשירות במהלך הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully