וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטר לאייפון

22.7.2010 / 11:25

שני מעצבים מברוקלין מצאו דרך מקורית להתמודד עם בעיית הקליטה של האייפון 4: פלסטר שמודבק על החלק הבעייתי

תקלת האנטנה באייפון 4 מביאה איתה ברכה ליזמים מקוריים. לאחר מסיבת העיתונאים בה הודה סטיב ג'ובס בתקלה, החליטו שני מעצבים מברוקלין, ניו-יורק, להשתעשע קצת על חשבונה של התקלה הידועה במכשיר. השניים, סימון ווגלרסקי וג'ון דורפמן, עיצבו פלסטרים קטנים בגודל המתאים לאיזור האייפון בו נתונה האנטנה. כידוע, הפתרון לבעיית הקליטה הוא לשים חוצץ בין אותו חלק במכשיר לבין היד האוחזת.

לאחר שהשניים עיצבו את הפלסטרים הם פתחו חנות וירטואלית באתר Etsy, שהוא מעין אי-ביי של עבודות יד, וקראו למוצר החדש שלהם "אנטנה-אייד", על משקל השם "בנד-אייד" (פלסטר). לצמד לא היה מושג שהוא ייצר להיט. מאז שהמוצר עלה לרשת – מתקבלת הזמנה חדשה בכל דקה, והשניים לא עומדים בקצב.

ווגלרסקי ודורפמן מציעים חבילה של שישה פלסטרים בצבעים שונים במחיר של חמישה דולר. הם לא קיימו בדיקות מקיפות ורציניות כדי לדעת אם אלו אכן פותרים את בעיית הקליטה כאשר מדביקים אותם על האיזור הבעייתי. עם זאת, הם מציינים כי הרושם הוא שזה אכן עוזר, שכן, כאמור, "כל העניין הוא להפריד בין המתכת למגע היד". "זה הרבה סאטירה, זה די מוצר הומוריסטי, זה לעשות צחוק מכל הרעיון של איך כל עניין האנטנה הזה נופח", אומר ווגלרסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully