וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Phone לכל פועל

גוני נוי

23.7.2010 / 10:51

מיקרוסופט תחלק לכל אחד מ-90,000 עובדיה את מכשיר הסלולר המבוסס על מערכת ההפעלה הסלולרית שלה

מיקרוסופט תחלק לכל אחד מ-90,000 עובדי החברה מכשיר סלולר המבוסס על מערכת ההפעלה חלונות 7 (windows phone 7), כך הודיעה הענקית בכנס microsoft global exchange שנערך השבוע. המערכת, שהפצתה צפויה בהמשך השנה, צפויה לכלול גרפיקה משופרת, ולהתאפיין במוכוונות לרשתות חברתיות. עובדי מיקרוסופט קיבלו את החדשות בהתלהבות, אותה הביעו באמצעות ציוצים ברשת הטוויטר. "מדהים! כל עובד מקבל מכשיר חלונות 7 בעת ההשקה" צייצה אחת העובדות, בעוד אחר כתב "אני אפילו לא נמצא בכנס, אבל אני יכול להרגיש את ההתרגשות".

המהלך צפוי לעלות לחברה סכום לא מבוטל, אך נראה כי מדובר בצעד אסטרטגי מחוכם, כחלק מהתוכנית השיווקית של מערכת ההפעלה הסלולרית. מומחים העריכו השבוע כי מיקרוסופט בחרה בשיטת "מפה לאוזן" ומאמינה כי בכך שעובדיה יפיצו את בשורת הטלפון, תצליח הענקית לחדור לשוק הסמארטפונים התחרותי. לא מדובר באקט יוצא דופן, שכן גוגל חילקה בעבר מכשירי נקסוס 1 לכתבים שנכחו בכנס השנתי שלה.

במקביל, שלחה החברה מכשירים לעיתונאים טכנולוגיים אשר התרגשו בנוגע לפיתוח. "מה שאנחנו רואים כאן אינו מרגיש כמו מערכת הפעלה סלולרית מלאה מהרבה בחינות", נכתב בסקירה של אתר אנגדג'ט, "נעשו כאן הרבה צעדים חכמים, אבל יש עוד סוגיות רציניות שחשוב לטפל בהן, אם החברה אכן רוצה להתחרות בכבוד בהיצע הקיים בשוק".

במייל פנימי שהפיץ אנדי ליס, סגן נשיא בכיר למובייל, לעובדי החברה נכתב כי "עם כל הבאזז, רבים מכם ודאי שואלים את עצמם איך אני יכול לשים ידי על המכשיר ולהיות יותר מעורב. אני מאושר להכריז כי מכשיר חלונות 7 חדש יהיה זמין לכל עובד מיקרוסופט עם ההשקה ברחבי העולם". ליס הוסיף כי התהליך ישתנה ממדינה למדינה בהתאם לספק המקומי ומועד ההשקה באזור.

מוקדם יותר החודש הודיעה ענקית התוכנה כי תפסיק לייצר את הטלפון החכם קין, אותו ניסתה לשווק לצעירים המשתמשים ברשתות חברתיות בניסיון להתחרות במכשיר האייפון של אפל, בעקבות מכירות מאכזבות - 48 ימים בלבד לאחר שהגיע למדפים בחנויות. מיקרוסופט, שהשקיעה שנתיים בפיתוח המכשיר תחת שם הקוד project pink (הפרויקט הוורוד), וכסף רב בשיווקו, הודיעה כי לא תתחיל למכור את המכשיר במדינות אירופה החל מהסתיו, כפי שתיכננה. העובדים שהיו אחראים לפיתוחו של קין צוותו לעובדים המפתחים את מערכת ההפעלה חלונות 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully