וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל דירה ציוץ

גוני נוי

25.7.2010 / 11:42

עו"ד יהונתן קלינגר בנה פיד RSS העוקב אחר מודעות באתרים ובקבוצות פייסבוק המציעים דירות להשכרה בתל-אביב

חיפוש דירה להשכרה בתל אביב הפך מזמן למשימה בלתי אפשרית הכרוכה בכיתות רגליים אינטרנטי ברחבי הרשת ונבירה אינסופית בשלל מודעות ופרסומים. את המסע המייאש חווה גם עו"ד יהונתן קלינגר, העוסק בתחום דיני המידע, לפני כשלושה וחצי חודשים. "נמאס לי מהשיטוט בכל אתרי ההשכרה, היד שנייה וקבוצות ה"דירות בין חברים" בפייסבוק" מספר קלינגר על החוויה, "אז החלטתי לבנות קרולר בעזרת כלים שמציעה גוגל".

מדובר למעשה בחשבון טוויטר בשם TlvApartments בו מתפרסמת כל מודעה חדשה הנוגעת לדירה להשכרה בתל אביב. בפוסט שפרסם עם בניית הפיד ציין קלינגר כי "חיפוש הדירה שלי עדיין לא הולך טוב, וניסיונות לצלוח את התופת שנקראת דירות בתל אביב ממשיכים. בזמן שאני מרענן את ההיכרות שלי עם המילון המלא למחפשי דירות מאסתי בכך שלאתרי הלוחות אין RSS, וצריך להיכנס אליהם פעם אחר פעם, ויצרתי, באדיבות Yahoo! Pipes פיד RSS של דירות פנויות בעיר. לאחר מכן פתחתי את חשבון הטוויטר TlvApartments כדי לעזור גם לכם למצוא דירות".

"אתה מגדיר אחרי אילו אתרים אתה מעוניין לעקוב, כמו יד2 והומלס, ובוחר את קבוצות הפייסבוק מהן אתה מעוניין למשוך פוסטים" אומר קלינגר, אשר מוסיף כי כל מודעה חדשה מתפרסמת בעמוד בצורה מרוכזת, מה שחוסך את הצורך לנבור ברחבי הרשת. קלינגר מספר כי מדובר במשימה פשוטה, ובעזרת כלים שמספקות ענקיות אינטרנט כמו גוגל ויאהו, יכול כל גולש לבנות פיד משלו. "דרך אחת היא להיעזר ביאהו pipes ולהגדיר באילו אתרים לחפש לפי מילות מפתח. דרך נוספת היא להגדיר לגוגל התראות (alerts) אחרי אילו עמודים לעקוב".

מאז מצא קלינגר דירה הפסיק, לדבריו, לעקוב אחר עמוד הפרסומים, והאחרון תפס בינתיים תאוצה בכוחות עצמו. היום כולל חשבון הטוויטר קרוב ל-60 עוקבים ויכול להוות סיוע אמיתי לשוכרים במצוקה. "הכלי מאוד יעיל ויכול לעזור למחפשי הדירות למצוא דירה מתאימה הרבה יותר מהר" מסכם קלינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully